Inlägg från: Anonym (Lovisa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lovisa)

Hur v å g a r kvinnor följa med okända män hem?

Jag känner som du. Har aldrig legat med en man som jag inte känner. Dels för att jag inte känner mig trygg med att följa med en främmande människa hem och göra mig så sårbar, men framför allt för att det helt enkelt inte intresserar mig att ha sex med okända människor.

Däremot dömer jag inte den som gör det, och ärligt talat finns väl risken att råka ut för övergrepp, överfall och liknande även i andra sammanhang. Man utsätter sig sannolikt för större risker varje dag, åtminstone rent statistiskt.

• Anonym (Lovisa)
    Anonym (E) skrev 2024-11-05 15:39:44 följande:
    Du förstod inte att ts syfte med tråden är att få det att framstå som att det är kvinnors eget fel att de blir våldtagna? 
    Och jag fick inte uppge min åsikt i frågan menar du?
  • Anonym (Lovisa)
    klyban skrev 2024-11-05 16:24:42 följande:

Det är enkelt för dig om du är kvinna, ta inte hem några okända män :whoco5:

De andra kvinnorna väljer ta hem dom för de vill knulla, och värt att påpeka att de är inte längre okända heller allt som oftast.
    Då du vet att man pratar med varandra och berättar vem man är osv...

Att man får göra exakt som man vill utan att bli dömd, och att risken för våld finns överallt, är ju exakt det jag skriver?

"För dig som kvinna" - menar du att kvinnor inte får uttala sig i denna tråd?
Svar på tråden Hur v å g a r kvinnor följa med okända män hem?