Vad är det för fel på folk? Man skänker saker folk svarar sen skiter i att hämta?
Jag är så less på market place. Väldigt svårt att bli av med saker när flera som svarar alltid är oseriös.
Jag skänker bort en fullt fungerande säng men var tvungen att bli av med den idag. Därav bortskänkes och behövde bli av med den idag. Jag fick flera svar och den första på tur sa att han akut behövde en säng och kunde hämta idag klockan 18. Han dök inte upp och skrev att han kommer klockan 19. Men han dök inte upp och får inget svar heller. Vad är det för fel på folk? Nu gick andra miste om chansen och vi fick kasta en säng som någon annan kunnat få istället inte nog med det fick vi ordna transport.
Är folk så fruktansvärt egoistiskt och korkad att de tror att hela universum kretsar kring dom och tror att alla bara väntar och passar upp på dom? Skulle jag veta att mina barn var så korkade skulle jag känna att jag misslyckats hade jag struntat i julklappar och skänkt en slant till bättre behövande och förklarat varför.
Alla kan få förhinder eller ångra sig men då hör man av sig! Alltid!