Inlägg från: Anonym (E) |Visa alla inlägg
  • Anonym (E)

Spärrad från Marketplace - hjälp??

Får man verkligen lägga upp länkar till föreningens försäljning på marketplace?

Jag och alla jag känner har bara postat egna inlägg i nyhetsflödet med länkar där vänner och bekanta kan beställa, så lite spontant tänkte jag att det kan vara det, det är inte en "specifik vara" som annonseras. Lite konstigt att du inte fått en förklaring dock

• Anonym (E)
    Anonym (Hjälp) skrev 2024-11-04 17:01:02 följande:
    Jag vet inte. Men jag tycker ju vara jag borde fått inlägget nekat eller borttaget. Inte hela marketplace spärrat? utan förklaring ? 
    Du kanske är "under granskning" typ, fast det borde ju inte ta så lång tid, har du kollat igenom din mail om du fått något där? Även skräpposten
  • Anonym (E)
    Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2024-11-04 17:19:28 följande:
    Men oj... Vilken tråd? Vad har hänt?
    Jag vart också nyfiken:)
  • Anonym (E)
    Anonym (HjäIp) skrev 2024-11-04 18:09:21 följande:

Men ja.. hade dåligt med pengar en månad så då la jag ut saker till försäljning som jag egentligen inte hade, typ en MacBook pro och en iPhone. Men jag gjorde det bara typ 5 gånger .. kan det verkligen bero på det? Vore ju helt sjukt 

Vad får du ut av att låtsas vara ts? Du vet att det automatiskt kommer upp (Trådstarten) liksom
  • Anonym (E)

Asså jag tror nog att det har med länken att göra.

Har du försökt kontakta support? Jag tror att man ska kunna skicka meddelande 

• Anonym (E)
    Anonym (Hjälp) skrev 2024-11-05 21:52:14 följande:
    Jag hittar inget sätt att kontakta support. För enda sättet är om man ska överklaga en nekad annons men då ska det finnas en nekad annons man liksom kan välja att överklaga och jag har ingen . Så jag kommer inte framåt där. Och har letat och letat efter något sätt att kontakta support men hittar verkligen inget. 
    På Facebook där du hittar dina minnen och sånt så finns det en hjälp och support avdelning längst ner på sidan, klicka dig in där så finns det en egen avdelning för just marketplace, jag orkade inte gå in så mycket längre men där fanns det massa frågor och svar,  säkert någon sorts kontaktväg om man inte hittat svar på sin fråga
  • Anonym (E)
    Anonym (Hjälp) skrev 2024-11-06 07:42:46 följande:
    Absolut, jag kan lära mig av det men vad göra nu? Ska jag vara spärrad för all framtid pga ett fel? 
    Du måste ju kontakta dom, vi kan inte hjälpa dig mer
  • Anonym (E)
    Anonym (Hjälp) skrev 2024-11-06 20:15:17 följande:
    Men det är ju det jag ber om hjälp att förstå HUR! Jag hittar inget som helst sätt att kontakta FB på?! 
    I inlägg 33 har jag förklarat hur du kan gå till väga
Svar på tråden Spärrad från Marketplace - hjälp??