-
Jag kommer sedan en vecka tillbaka inte in på Marketplace och jag vet inte varför och jag vet inte vad jag ska göra. På köp- och säljgrupper ser jag heller inte vanliga annonser utan bara diskussionsinlägg.Jag måste ha blivit blockad på något sätt men vet inte varför och har inte fått någon feedback från Facebook eller någonting jag kan reagera på eller överklaga.Vad gör jag??Det enda jag kan komma på att jag anses ha gjort fel är att jag försökt lägga upp annons i lokal köp och säljgrupp om att vi säljer?Newbody?, alltså kläder från det företaget. Åt barnets idrottslag. Men som sagt ingen nekad annons som jag kan överklaga eller någonting.
-
Svar på tråden Spärrad från Marketplace - hjälp??
-
Jag brukar alltså sälja en hel del via lokala fb- grupper så detta är ett stort problem.
-
Meddelande borttaget
-
Meddelande borttaget
-
https://thinglabs-io.translate.goog/how-to-get-unbanned-from-facebook-marketplace?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=sv&_x_tr_hl=sv&_x_tr_pto=rq
Här kanske du kan få lite hjälp.
Om du säljer mycket kan Facebooks egna algoritmer ha stoppat dig för att det kan räknas som spammande .
-
Så mycket säljer jag inte. men det är ju där jag köper eller säljer om jag ska sälja. Framför allt när barnens idrottslag säljer grejor brukar det vara bra sätt.Anonym (Solitär) skrev 2024-11-04 15:26:11 följande:
Jobbigt att hela din ekonomiska tillvaro vilar på att du kan kränga barnkläder på Marketplace.. vad gick fel i livet egentligen??
-
Alltså jag lägger verkligen inte ut många annonser så. Men ibland kan man ju göra om annonsen några gånger för att de blir fel.Fjäril kär skrev 2024-11-04 15:29:19 följande:
https://thinglabs-io.translate.goog/how-to-get-unbanned-from-facebook-marketplace?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=sv&_x_tr_hl=sv&_x_tr_pto=rq
Här kanske du kan få lite hjälp.
Om du säljer mycket kan Facebooks egna algoritmer ha stoppat dig för att det kan räknas som spammande .
-
Har ts skrivit att hela ekonomin vilar på att sälja barnkläder på marketplace eller varför drar du den slutsatsen? Omoget inlägg, vad gick fel i ditt liv som inte förstår bättre? Det är vanligt att sälja av kläder och prylar och i ts fall går väl pengarna inte ens till ts utan till idrottslaget?Anonym (Solitär) skrev 2024-11-04 15:26:11 följande:
Jobbigt att hela din ekonomiska tillvaro vilar på att du kan kränga barnkläder på Marketplace.. vad gick fel i livet egentligen??
-
Och det kan Facebook tolka som spam. Samt att om du svarar på allas frågor i inlägg efter inlägg tolkas det också som spam. Därför hänvisar folk till PM direkt i sin annons .Anonym (Hjälp) skrev 2024-11-04 15:35:14 följande:Alltså jag lägger verkligen inte ut många annonser så. Men ibland kan man ju göra om annonsen några gånger för att de blir fel.
Samma typ av annons kan också tolkas som spam om du lägger ut samma annons i 5 grupper samtidigt istället för att skriva en ny och lägga ut en efter en..
-
Meddelande borttaget
-
Får man verkligen lägga upp länkar till föreningens försäljning på marketplace?
Jag och alla jag känner har bara postat egna inlägg i nyhetsflödet med länkar där vänner och bekanta kan beställa, så lite spontant tänkte jag att det kan vara det, det är inte en "specifik vara" som annonseras. Lite konstigt att du inte fått en förklaring dock