Inlägg från: HundenVoffVoff |Visa alla inlägg
  • HundenVoffVoff

Har gett upp Tinder, vilka kvinnor hade gett en chans?

Anonym (L) skrev 2024-11-04 13:56:54 följande:

Framgår tydligt av TS inlägg varför han inte får napp. Men det kommer han aldrig att förstå själv, och det är stor röd flagga. 

Aha, det kanske är något hemligt som bara du förstår och ingen annan? Foten i munnen
  • HundenVoffVoff
    Anonym (L) skrev 2024-11-04 13:56:54 följande:

Framgår tydligt av TS inlägg varför han inte får napp. Men det kommer han aldrig att förstå själv, och det är stor röd flagga. 

Aha, det kanske är något hemligt som bara du förstår och ingen annan? Foten i munnen
  • HundenVoffVoff
    HundenVoffVoff skrev 2024-11-04 13:59:22 följande:
    Du missar att hela tråden är grundad på att jag vet varför jag inte "får napp" på Tinder och undrar hur tjejer förhåller sig till någon grundat på just det?
    Lite komiskt!
  • HundenVoffVoff
    Anonym (bad vibes) skrev 2024-11-04 15:04:29 följande:
    Nope, jag förstår precis vad personen menar. Tror inte det finns en enda i tråden som inte fattar. Bara du!
    Du menar personen som inte förstod vad jag skrev i tråden håller du med m nu, efter att du inte förstår vad jag skrev?
     Ok!
  • HundenVoffVoff
    Anonym (Sex laxar i en guldig ask?) skrev 2024-11-04 14:43:34 följande:
    80-90% av männen får inga napp på Tinder, oavsett personlighet. 

Jag tycker Tinder ska vara ärliga i sin marknadsföring. Tala om för män att dei genomsnitt konkurrerar med 25 andra män om varje kvinna de skickar till. Är hon superattraktiv kanske han konkurrerar med 50 andra. Är hon ful så kanske han konkurrerar med 10. 
    Där har du rätt. Kvinnorna får dejta upp, männen får sänka sina krav.
  • HundenVoffVoff
    Anonym (Linda) skrev 2024-11-04 15:39:39 följande:
    Rent allmänt och krasst så det där med krav ... alla har rätt att ha exakt vilka krav dom vill men det medföljer också att alla får vara beredd på konsekvenserna av dessa val . Det däremot verkar vara svårt för båda könen att acceptera och ta åt sig. 
    Varför skulle ingen få ha krav?
    Folk får vara hur ytliga de vill?
  • HundenVoffVoff
    Anonym (Sex laxar i en guldig ask?) skrev 2024-11-04 15:39:47 följande:
    Män borde bojkotta Tinder. 

Om man vet hur Tinder fungerar och självmant väljer att gå med där, då är det nått som inte stämmer. Om man inte vet det och man tror att män och kvinnor är där på¨liknande villkor, då kan jag förstå att man testar. För Tinder är allmän kännedom som alla förknippar med nätdejting. 

Jag själv behöver inte Tinder då jag alltid haft lätt att hitta en partner, har ett fördelaktigt utseende och ett bra självförtroende. Men om jag gick med där på Tinder så tror jag mina chanser hade varit rätt usla att lyckas. Tror inte jag hade haft mycket bättre resultat än dig i ärlighetens namn. 

Felet är varken din personlighet eller ditt utseende. Din personlighet kan de inte ens känna till. Felet är att du konkurrerar med en enorm grupp män om ett fåtal kvinnor. Det är inte ens alla aktiva kvinnor där som är ute efter ett förhållande eller relation. Vissa vill bara göra reklam för sociala medier eller få bekräftelse genom att du gillar de och ger de smickrande kommentarer. De ger de en boost och de mår bra av det. Sedan går de ut försöker hitta någon attraktiv man i verkligheten istället. 
    Ja, speciellt med tinder de betalar för. Jag undrar hur många av de vackra kvinnor som finns där som är modeller som får betalt av Tinder för att locka mer män att betala för en tjänst som ger dem i princip inget.
  • HundenVoffVoff
    Anonym (Linda) skrev 2024-11-04 15:53:01 följande:
    Jamen jag säger ju det. Alla får ha exakt vilka krav dom vill men då får man också klara av att stå för konsekvenserna dessa krav medför.

Vill man bara dejta 10:or så får man finna sig att bli utan om man själv inte motsvarar sitt eget krav tex. Men det verkar folk ha svårt att förstå, nej då är det plötsligt motpartens fel och att motparten har för höga krav... ? 
    Så funkar det ju inte.  
    Vad i din missförståelse av vad det som skrevs får en text som går ut på att det du påstår inte skulle vara förstått inte blir förstått?
    Det verkar vara en riktigt svar tråd jag skapat? Så många har svårt att läsa vad som står!
  • HundenVoffVoff
    Anonym (Sex laxar i en guldig ask?) skrev 2024-11-04 15:54:16 följande:
    Kan finnas modeller som får pengar för det. Eller inte modeller man kanske instagramanvändare som ser bra ut och är unga. Och det behöver inte ens vara att de får pengar. Det räcker att tinder ber de att skapa medlemskap där och sedan säger att de ska visa kvinnorna mycket och ofta, vilket då ger kvinnorna fler följare på instagram. 

Jag vet ärligt talat inte. Det enda jag vet är att när du skickar till någon så har 25 andra killar skickat till samma tjej. Så dina chanser är oerhört små. De skulle till och med vara statistiskt små om det bara var 3 andra förutom dig.

Jag vet kvinnor som har tinder och som inte är speciellt attraktiva, men som får 30 matchningar i veckan. 80-90% av alla existerande män i samhället har inget att hämta på tinder. Varken du, jag eller de flesta andra. De få som lyckas har antingen bara röta/tur eller är extraordinärt attraktiva.  
    Det är den här delen många män borde upplysas om. Man ser direkt på bilderna när det är instagram-modeller som du påstår.
    Ser endast ut som wannabe-modeller och inte bilder folk tar för att ge en ärlig idé om hur de är som person. Det finns många instagram-profiler på tinder. De man får svar från är ofta inte instagramliknande bilder.
Svar på tråden Har gett upp Tinder, vilka kvinnor hade gett en chans?