Anonym (Sex laxar i en guldig ask?) skrev 2024-11-04 15:54:16 följande:
Kan finnas modeller som får pengar för det. Eller inte modeller man kanske instagramanvändare som ser bra ut och är unga. Och det behöver inte ens vara att de får pengar. Det räcker att tinder ber de att skapa medlemskap där och sedan säger att de ska visa kvinnorna mycket och ofta, vilket då ger kvinnorna fler följare på instagram.
Jag vet ärligt talat inte. Det enda jag vet är att när du skickar till någon så har 25 andra killar skickat till samma tjej. Så dina chanser är oerhört små. De skulle till och med vara statistiskt små om det bara var 3 andra förutom dig.
Jag vet kvinnor som har tinder och som inte är speciellt attraktiva, men som får 30 matchningar i veckan. 80-90% av alla existerande män i samhället har inget att hämta på tinder. Varken du, jag eller de flesta andra. De få som lyckas har antingen bara röta/tur eller är extraordinärt attraktiva.
Det är den här delen många män borde upplysas om. Man ser direkt på bilderna när det är instagram-modeller som du påstår.
Ser endast ut som wannabe-modeller och inte bilder folk tar för att ge en ärlig idé om hur de är som person. Det finns många instagram-profiler på tinder. De man får svar från är ofta inte instagramliknande bilder.