Anonym (Opinionen) skrev 2024-11-04 13:49:24 följande:
Varför skulle du någonsin hamna i en situation där du konfronterar en tjej och kallar henne för ytlig? Hon får vara precis så ytlig som hon behagar. Det enda du kan göra är att acceptera det. Varför ens fråga någon tjej som nobbat dig över vad de tycker om ditt utseende? Underligt, kan tänka mig att det väcker en del irritation
Det du i princip skriver är att det är alla tjejers fel att du inte får ett ragg. Dvs dryg, självupptagen och arrogant.
Vi kan väl lägga till offermentalitet också.
fan, försök ta till dig över vad jag skriver, varför inte försöka förändras i stället?
Jag är i en sån situation just nu? Vem har sagt att någon inte får vara ytlig?
Haha, jag har ju frågat just det och skriver om det i tråden, varför de nobbade? Läser du inte ens tråden?
Ska jag ta till mig av vad du skriver när du inte ens klarar av att läsa tråden som du svarar i?
Det är även ett citat just där det framgår vad en tjej sa ordagrant om mitt utseende.
Så jag sak ta till mig av vad du skriver, då jag ber om argument för det efter första gången du skrev det, och då får jag något svammel om att jag ska ge exempel på något som redan står?
Jag är inte arrogant. Kan du definiera det ordet och kombinera definiionen med att du ber mig skriva om något som jag redan har i starten av tråden för att sen ge mig argument på varför du påstår jag skulle vara arrogant, dryg och självupptagen, (viket jag inte är.)
Du är väldigt arg. Är det någon som gjort dig något, tror du?