Inlägg från: Anonym (Jakob.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jakob.)

Har gett upp Tinder, vilka kvinnor hade gett en chans?

HundenVoffVoff skrev 2024-11-04 12:03:20 följande:
    Ok, så endast ytan som styr?
    Självklart är det ytan som styr initialt. Det är ju det första kvinnorna ser. Redan där är man rökt om man inte har utseendet med sig. Jag talar tyvärr av egen erfarenhet och att utseendet inte skulle betyda något är bullshit de Luxe.....
  • Anonym (Jakob.)
    HundenVoffVoff skrev 2024-11-05 20:47:19 följande:
    Såklart att utseendet betyder något men det kan ju vara en kombination.
    Ser man ut som en misslyckad abort hjälper inga kombinationer. Oavsett hur vänlig man är eller hur mån man är om alla man möter. Hade jag outat mig med en bild här hade du förstått vad jag hade menat. 
  • Anonym (Jakob.)
    HundenVoffVoff skrev 2024-11-05 22:06:36 följande:
    Jag förstår. Det bästa med att inte se bra ut är ju att man bara kan slappna av och släppa hela den där utseendenmässiga leken.
    Ibland tänker jag att det hade varit skönt att bara existera utan att tänka på vad någon annan ska tänka på en just för att man slutar bry sig om det och endast skaffar kontakter som fungerar på ens egna nivå, vilket kan vara bra mycket bättre än den ytliga, därför jag skapar den här tråden.
    Det ytliga är inte bra. De som är ytliga är ofta trasiga. De som inte ser så bra ut blir lurade av de ytliga att det skulle vara något fint där bara för de har en fin utsida men är utsidan endast fin är det inget att ha.

Du kanske sett hur ytliga tjejer i tråden redan blivit arga för att man bara ens ifrågasätter det och redan börjar skriva vidriga saker?
    Det är inte fina personer det är inget att ha.
    Just nu existerar jag bra. Men för vem eller varför? Förhoppningsvis får jag svar sinom tid. Annars kan jag lika gärna göra resan till andra sidan gränsen.....
  • Anonym (Jakob.)
    HundenVoffVoff skrev 2024-11-05 23:17:47 följande:
    Varför ska utseende ha så stor betydelse? 
    Det är inte sant att det har det.
    Ursäkta felstavningen. Just nu existerar jag bara, skulle det givetvis stå.
    Naturligtvis har utseendet betydelse. Att påstå något annat är fel. Men jag respekterar förstås att du har en annan åsikt.
Svar på tråden Har gett upp Tinder, vilka kvinnor hade gett en chans?