Inlägg från: Anonym (Linda) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Linda)

Har gett upp Tinder, vilka kvinnor hade gett en chans?

Då jag är en sån som uppskattar folks inre i första hand hade jag hoppats på att finna en välskriven profiltext som kan ge mig en ledtråd till vem du är. Och sen hade jag försökt matcha med dig och se om du matchar intellektuellt. 

• Anonym (Linda)
    HundenVoffVoff skrev 2024-11-04 15:21:38 följande:
    Där har du rätt. Kvinnorna får dejta upp, männen får sänka sina krav.
    Rent allmänt och krasst så det där med krav ... alla har rätt att ha exakt vilka krav dom vill men det medföljer också att alla får vara beredd på konsekvenserna av dessa val . Det däremot verkar vara svårt för båda könen att acceptera och ta åt sig. 
  • Anonym (Linda)
    HundenVoffVoff skrev 2024-11-04 15:43:10 följande:
    Varför skulle ingen få ha krav?
    Folk får vara hur ytliga de vill?
    Jamen jag säger ju det. Alla får ha exakt vilka krav dom vill men då får man också klara av att stå för konsekvenserna dessa krav medför.

Vill man bara dejta 10:or så får man finna sig att bli utan om man själv inte motsvarar sitt eget krav tex. Men det verkar folk ha svårt att förstå, nej då är det plötsligt motpartens fel och att motparten har för höga krav... ? 
    Så funkar det ju inte.  
  • Anonym (Linda)
    HundenVoffVoff skrev 2024-11-04 16:07:07 följande:
    Vad i din missförståelse av vad det som skrevs får en text som går ut på att det du påstår inte skulle vara förstått inte blir förstått?
    Det verkar vara en riktigt svar tråd jag skapat? Så många har svårt att läsa vad som står!
    Och du verkar inte förstå vad jag skriver . 

Vad det svårt att förstå att alla slags krav får personliga konsekvenser? Och att det gäller oss alla? 
Svar på tråden Har gett upp Tinder, vilka kvinnor hade gett en chans?