Inlägg från: LidköpingsSnickare |Visa alla inlägg
  • LidköpingsSnickare

Hur ska man agera?

Hej, ny här på FL. 

Bor ihop med min sambo sen 5 år sen. 
    Vi hade det så jäkla bra, närhet, fysisk kontakt och sex. Men något har ändrats det senaste ett och halvt år sen. Sex, kanske 2-3 ggr på denna tid.. men mitt stora bekymmer/besvär, hon har inte ens tagit på mig på flera månader, kyssar eller kramar. Det mest intima är att dela en flaska bubbel.. vad ska man göra som man? Känner mig så jävla övergiven..

• Svar på tråden Hur ska man agera?
  • LidköpingsSnickare

Har pratat med henne flera gånger! Men nu vet jag inte...
    Har gått så långt att jag typ rycker till när hon oavsiktligt bara nuddar mig på foten i soffan eller i sängen. Försöker att inte vara avståndstagande, kramar om henne bakifrån när vi lagar mat eller så. Men får till svar att hon är så varm😔 Så slutat med det med...pallar bara en viss mängd rejections

• LidköpingsSnickare

Hon fyllde 40 för ett tag sen, så ja, kanske. Ska man hålla ut då i 10 år innan det släpper? Det tycks inte finnas nån som helst vilja😔

• LidköpingsSnickare

Själv är jag 42. Jobbar 7-16. Men lagar den mesta maten, tar hand om städning och vår gemensamma hund så att hon får sin fritid med gym och sina egna vänner. Oavsett vad så har jag dom jag skrev tidigare alltid sökt närhet (inte bara för att ligga) och har aldrig missat att pussa henne på kinden när jag åker iväg till jobbet. Hon sover fortfarande då, så ingen respons eller vilja från hennes sida där, men alltid gjort det med henne. Jag vet inte mer vad jag ska/kan göra..😔😐

• LidköpingsSnickare

Har väl också tänkt, och ja,vi har pratat om klimakteriet. Men är det så här det ska vara? Läst och pratat med andra(äldre) kvinnor. Dom menar att det kan hålla på i nästan 10 år. 
    Tror heller inte att jag är utnyttjad, hon har 2 egna barn, 18-21. Inga bekymmer där. Men självklart jobb ändå.
    Älskar henne över allt annat men har ändå ett behov av närhet.

• LidköpingsSnickare

Fattar om så är fallet med klimakteriet att ligga inte är hennes prio. Men allt annat, en liten smekning, en kram, något jävla vänligt ord...får fan mer kramar av mina manliga arbetskollegor än av henne..så jävla less😔

• LidköpingsSnickare

Har frågat hur det står till med oss, om det är något som stör henne hemma eller på jobbet. Men nej då, visst vissa dagar kan vara asstressiga för henne. Men då har jag steppat upp ännu mer. Men hon har ju absolut inga problem med att visa stark affektion till vår gemensamma katt. Han finns det hur mycket kel och värme att ge..bara inse att kattfan är mer värd. Förlåt om jag blir ännu en gnällig jävla karl...

• LidköpingsSnickare

Hur? Iaf när det är som lugnast, inga "barn" i närheten. Dom bor ju hos oss varannan vecka, men tittar in mest hela tiden. Oavsett vilken vecka det är. Vet att det kan stressa henne men ändå.. Också sagt att jag förstår att hon inte vill ligga men att lite grann fysisk beröring behöver jag med. Själv har jag alltid när man gått förbi varandra så en lätt hand på henne och ett leende.

• LidköpingsSnickare

Nej, är kanske inte "konfliktsökande" (bara för att lägga till min egen personlighet) men att inte säga vad jag tycker är fel. Då kunde jag lika gärna skitit i denna tråd. Har pratat om mängden sex. Då får jag till svar att det är så mycket med hennes barn, dom stör feelingen. Ok, men en kram fråga jag då, eller kram, eller en hand på min arm eller rygg. Bara för att jag vill kyssas eller bli tagen på menar inte att jag vill knulla(bara) kan tycka att en smekning kan vara minst lika intim, som tar 2-3 sekunder... Tatt upp detta säkerligen 30 ggr..om inte mer!

• LidköpingsSnickare

Försöker vara en man, traditionell. Häller alltid upp till henne först, öppnar dörrar..
    Vi har ju båda delar med djur, hunden är på mig katten på henne.. men vi är oftast ute gemensamt på helgerna i skog och mark. Pratat huuur mycket som helst om detta, men ändå alltid samma undanflykter. Ikväll tyckte hon ordagrant, " ska vi knulla sen" och jag har inga problem med dom orden, det är inte det, men vill ha det där innan också..smek, kyssar i nacken. Bara knulla, då kan jag dra en runk istället.. Och nej, blev inget heller, 5 sekunder senare snarkar hon i soffan????

Svar på tråden Hur ska man agera?