Inlägg från: Dexter dot com |Visa alla inlägg
  • Dexter dot com

Hur ska man agera?

Eftersom du pratat med henne flera gånger utan någon förändring så boka tid parterapi så ni får hjälp med att få reda på vad det är som gör att hon tappat lusten . Vad har hon svarat tidigare när du lyft problemet? Om ni bara har haft sex 3 g på 1,5 år är det ju inte tillfällig svacka.

• Dexter dot com
    LidköpingsSnickare skrev 2024-11-04 21:51:10 följande:

Nej, är kanske inte "konfliktsökande" (bara för att lägga till min egen personlighet) men att inte säga vad jag tycker är fel. Då kunde jag lika gärna skitit i denna tråd. Har pratat om mängden sex. Då får jag till svar att det är så mycket med hennes barn, dom stör feelingen. Ok, men en kram fråga jag då, eller kram, eller en hand på min arm eller rygg. Bara för att jag vill kyssas eller bli tagen på menar inte att jag vill knulla(bara) kan tycka att en smekning kan vara minst lika intim, som tar 2-3 sekunder... Tatt upp detta säkerligen 30 ggr..om inte mer!

Så hon är väl medveten om att du inte mår bra men gör inget åt det. Personligen hade jag inte klarat att leva med någon som så tydligt visa att hon är ointresserad av dig och er relation.  Hon har ju haft flera år på sig men inget har förändrats  så om hon är värd en chans så gå till en parterapeut annars så lämnar du .
  • Dexter dot com

Ska man avsluta är det ju skönt att man iaf gjort allt man kunde för då behöver man aldrig fundera på om man gjorde rätt eller ha dåligt samvete. Smält det här nu i lugn och ro och ta sen tag i planerandet för ditt liv.

Svar på tråden Hur ska man agera?