Inlägg från: Anonym (Lite stört faktiskt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lite stört faktiskt)

Klä ut sig utan fest, tragiskt?

Tragiskt vet jag inte, men sorgligt som fan. Känns inte riktigt friskt. Som att du söker bekräftelse genom sexualitet. Är du inte mer än sex eller?

Anonym (borderlina) skrev 2024-11-03 18:30:33 följande:
    Anonym (Joanna) skrev 2024-11-03 17:58:28 följande:

Jag tycker att det låter kul! 

Tack!Ja alltså jag älskar hans bekräftelse på att jag är sexig. När jag tydligt märker på honom att han gillar vad han ser så mår jag väldigt bra. Jag vet inte hur jag skall förklara det men när jag ser att han uppskattar väldigt mycket hur jag ser ut så blir det som en slags välbehagsrysning i hela kroppen på mig och under Halloween så överdoserar jag det här. Dessutom gillar jag att klä ut mig, planera kostym, hur jag skall röra mig i den, kanske nån musik till osv. 
    Anonym (Men nej!) skrev 2024-11-03 17:56:47 följande:
    Tänker att hon kanske egentligen bara sörjer att hon inte själv vågar göra nåt roligt och annorlunda?
    Kan vara sådana saker. Men undrar generellt om det är tragiskt eftersom jag blev så sågad. 

Ja och det låter ganska stört i mina öron. Och med tanke på ditt nick så är det väl just det. En del av din borderline.
    Anonym (borderlina) skrev 2024-11-03 18:52:01 följande:
    Ok det är stört. Im fine with that :) Men är det tragiskt? Är jag för gammal? Jag tycker ju det här är kul att göra :(
    Som jag skrev, så tycker jag att det är sorgligt att du söker bekräftelse via sex. Tragiskt vet jag inte. Men du måste väl ha annat bra än hur du ser ut och hur du rör dig? Vid 32 borde man kanske ha hittat andra värden. Jag menar, vad händer den dag du inte får den bekräftelsen längre? Vem är du då?
    Anonym (borderlina) skrev 2024-11-03 19:17:04 följande:
    Min man säger att jag har en massa andra kvaliteer också, men det känns inte så för mig. Men jag är inte så orolig för det ändå, för jag vet att han är helt galen i mig. Dessutom är han 18 år äldre än mig så jag kommer alltid vara ung och vacker för honom.
    Fast det stämmer ju inte. Du kommer att vara yngre än honom. Du kommer inte att vara ung. Jobba på dina andra kvaliteter.
    Anonym (borderlina) skrev 2024-11-03 21:04:43 följande:
    Min kvalité är att jag vill vara världens bästa fru. Det känns som mitt kall i livet. Jag är för störd i huvudet för att bli en bra mamma, så jag skippar det. Dessutom har han redan barn och är fkn 50 så jag känner inte att jag tar nåt ifrån honom. Så världens bästa fru.

Det har typ vart mitt lifegoal sedan jag gifte mig, vilket var mitt förra lifegoal. Gifta mig med en bra man som jag älskar som älskar mig.
    Hur är man världens bästa fru då? Vi är tillbaka vid sex, I guess.
    Anonym (borderlina) skrev 2024-11-03 21:29:25 följande:
    Mycket sex är viktigt. Har du sett alla trådar här på forumet skrivna av män i sexlösa relationer? Alltså fyfan, får sån jäkla ångest av dem. Läser man mellan raderna är det som männen är typ två dåliga nyheter från självmord. Blir illa berörd. Så där vill jag aldrig att min man skall må. Jag kan ha tusen brister, men sexuellt känner jag mig faktiskt jättebra. Det är något jag kan och är bra på, jag kan om jag vill typ när som helst (om vi inte haft sex 2 ggr den dagen redan) få honom att komma på max 3 minuter om jag vill att det skall gå så snabbt.

Utöver det att han skall trivas att vara med mig hellre än att göra något annat och att han hellre skall vilja göra saker ihop med mig än utan mig. Vilket jag känner att han gör. Är helt underbart med någon som faktiskt verkar trivas i mitt sällskap.

Thats pretty much it tror jag. 

Jo, jag vet att du är jättebra sexuellt. Det har framgått. Det jag undrar över är det andra. Men släpper det. Verkar inte kunna få något vettigt svar.
Svar på tråden Klä ut sig utan fest, tragiskt?