Inlägg från: Anonym (Rob) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rob)

Klä ut sig utan fest, tragiskt?

Det hade väl varit mer tragiskt om du inte hade en partner.  Men ni verkar ju båda uppskatta det.
    Jag hade tyckt det varit roligt om min partner gjorde det. Då många av halloween kostymerna kvinnor har är sexiga.

• Anonym (Rob)
    Anonym (borderlina) skrev 2024-11-03 15:54:21 följande:
    SweeneyToad skrev 2024-11-03 15:46:57 följande:

Inte ett dugg tragiskt. 
    Tvärtom. 

Tack. men säger ni det pga ert kön och sexualitet? Om det inte var sex...hade det vart tragiskt att klä ut sig då för sin man (ingen fest) bara för att det är kul att klä ut sig?  

Nej.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (borderlina) skrev 2024-11-03 22:24:03 följande:
    Tack! Jag gillar Halloween för det är lite diffust när det skall firas, så man kan ha flera dagar. Äter helst inte socker iofs, så ingen bakelse för mig :)

Jag klär ut mig på Lucia, Jul, Påsk, midsommar (för sex), eller liksom har nåt högtidligt. Typ blomkrans, glitter, tomteluva, luciakrona enkelt så men anpassat för högtid.
    Okej, men det var ju ganska enkla utklädnader.  Mest till halloween du klär ut sig mer ?  Vilka utklädningar har du då ?
  • Anonym (Rob)
    Anonym (borderlina) skrev 2024-11-04 00:16:20 följande:
    Tack!
    Anonym (Rob) skrev 2024-11-03 23:52:48 följande:
    Okej, men det var ju ganska enkla utklädnader.  Mest till halloween du klär ut sig mer ?  Vilka utklädningar har du då ?
    I år har jag klätt ut mig till succubus, mumie, vampyr, succubus fast lite annorlunda, nån slags keltisk krigsmålningsvariant, succubus igen och Hel (Mytologisk gudinna, ena halvan vacker, andra halvan zombie)

Mycket med kroppsmålningsfärger, 
    Coolt, fortsätt med de så länge du uppskattar det.  Tycker heller inte du behöver tänka att du är för gammal för sånt.   
    Personligen skulle inte min partner behöva klä ut sig för att vara sexig.  Finner jag henne sexigt är hon sexig i allt. Men såklart det lät spännande ändå :)
Svar på tråden Klä ut sig utan fest, tragiskt?