• Anonym (op)

Är det konstigt att inte ha haft sex på länge som kvinna?

Anonym (H) skrev 2024-11-03 13:45:20 följande:

Många män skulle säkert dra öronen åt sig. Det signalerar att sex inte är viktigt för dig alternativt har problem som gör att män inte vill ha dig. 

Med tanke på hur lågt i kurs oerfarna män står hos kvinnor oavsett anledning till att de är oerfarna så borde det inte vara jättekonstigt.

Jag har varit öppen med att jag inte haft det på länge när jag dejtat, pga lång och stökig relation och att jag först ville hitta mig själv och inte gillar att ligga runt. Ingen man har varit negativ, snarare tvärtom.
  • Anonym (op)
    Tecum skrev 2024-11-03 14:19:12 följande:

Enda gången det är konstigt är om en kvinna vill ha sex men inte har det. För som du skriver kan kvinnor (nästan) alltid få sex. I ditt fall är du, som jag, ett relationsfreak och att du då inte haft sex är inte så konstigt.

Men som någon skrev kommer alltid misstanken att en kvinna som inte haft sex på länge är ointresserad av sex. Så det är nog klokt att inte nämna det när du träffar en ny man.

Fast så behöver det ju inte alls vara. Snarare är jag selektiv, men jag ligger gärna minst varje dag med rätt person. 
Svar på tråden Är det konstigt att inte ha haft sex på länge som kvinna?