Inlägg från: Anonym (Z) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Z)

Skulle du kunna tänka dig prova cuckolding eller hotwifing?

jojope skrev 2024-11-06 01:05:52 följande:

Du är sjuk och trollar. Och gör det hela tiden med olika namn och olika trådar.
    Gå och sov..

Nu killgissar du igen, som vanligt 
  • Anonym (Z)
    Tobben skrev 2024-11-11 12:28:42 följande:

Intressant att 62 procent av kvinnorna svarat ja. Undra hur många av dessa kvinnor som är män som "råkat" klicka fel.

Killgissar du :)? 
    Tobben skrev 2024-11-11 12:28:42 följande:

Intressant att 62 procent av kvinnorna svarat ja. Undra hur många av dessa kvinnor som är män som "råkat" klicka fel.

• Anonym (Z)
    Anonym (Så äckligt) skrev 2024-11-11 14:17:32 följande:

Varför hålls samma äckliga diskussion om och om igen om det här på FL...måste ju finnas rena sexforum för flåsiga gubbar i alla åldrar.

Är inget fel med sexfrågor i sig men denna extrema fascination för undergivet beteende. Usch x 1000.

Känns det bättre nu när du fick säga det? 
  • Anonym (Z)
    Tobben skrev 2024-11-14 06:24:08 följande:
    Det har du helt rätt i.
    Motsäger det mitt påstående?
    Ditt påstående saknar bevisning, vad vill du framföra med din magkänsla? 
  • Anonym (Z)
    Tobben skrev 2024-11-14 11:22:20 följande:
    Givetvis saknas bevis. Har du något bevis för att samtliga kvinnoröster är lagda av kvinnor?

Du har ingen aning om vad jag kan tänkas vilja förmedla med min undran?
    Jag påstår ingenting, ifrågasätter ditt påstående utan grund, vill du förminska personer som vill prata om detta eller vad vill du? 
  • Anonym (Z)
    Anonym (underbart) skrev 2024-12-05 18:26:02 följande:

jag hade ett sådant förhållande för ett par årsen med min dåvarande flickvän/särbo, båda extremt kåta av oss med pga jobbsituation och avstånd mellan oss sågs vi bara på helger, så jag sa att jag är okej med att hon ligger med andra om hon vill. vi provade och sen va vi fast, jag älskade när hon skickade bilder/filmer och beskrev detaljerat vad hon gjort med en annan man, och hur bra han va jämfört med mig. det absolut bästa jag visste var när hon körde från sina träffar nyfylld av sperma och direkt till mig och hade underbart sex.  

Håller med, nu bor vi inte särbos utan sambos. Exakt detta är det bästa 😊
Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig prova cuckolding eller hotwifing?