Skulle du kunna tänka dig prova cuckolding eller hotwifing?
Du är sjuk och trollar. Och gör det hela tiden med olika namn och olika trådar.
Gå och sov..
Du är sjuk och trollar. Och gör det hela tiden med olika namn och olika trådar.
Gå och sov..
Intressant att 62 procent av kvinnorna svarat ja. Undra hur många av dessa kvinnor som är män som "råkat" klicka fel.
Intressant att 62 procent av kvinnorna svarat ja. Undra hur många av dessa kvinnor som är män som "råkat" klicka fel.
Varför hålls samma äckliga diskussion om och om igen om det här på FL...måste ju finnas rena sexforum för flåsiga gubbar i alla åldrar.
Är inget fel med sexfrågor i sig men denna extrema fascination för undergivet beteende. Usch x 1000.
jag hade ett sådant förhållande för ett par årsen med min dåvarande flickvän/särbo, båda extremt kåta av oss med pga jobbsituation och avstånd mellan oss sågs vi bara på helger, så jag sa att jag är okej med att hon ligger med andra om hon vill. vi provade och sen va vi fast, jag älskade när hon skickade bilder/filmer och beskrev detaljerat vad hon gjort med en annan man, och hur bra han va jämfört med mig. det absolut bästa jag visste var när hon körde från sina träffar nyfylld av sperma och direkt till mig och hade underbart sex.