Meddelande borttaget
Inlägg från: Anonym (Hotwife)
|
-
-
Det är självklart hans klena utrustning som är problemet och hon får självklart besluta om hur hon vill gå vidare om hon gör det kloka valet att gå vidare så skall hon självklart läggs problemet dör det hör hemma och inte lägga problemet på sig själv för att vara någon form av förljugen skyddsängel för småkukade killar.Anonym (Du är) skrev 2024-11-02 21:04:17 följande:Besviken på hans penisDu är inte så trevlig och saknar finkänslighet
-
Självklart. Att lägga problem där som hör hemma är självklart och man skall absolut inte ta ansvar för saker som är andras problem att hantera. Min bröst och min kroppsform är något jag hanterar på samma sätt som en kille med en lite snopp får hantera det. Inte mitt problem om en kille har en liten snopp och inget jag under någon som helst omständighet kommer att kalla att jag är slapp eller har fuskat med knipövningar. Har en kille en liten snopp så har han en liten snopp och det är inget jag på minsta sätt kommer skönskriva som att jag är slapp.Anonym (Du är) skrev 2024-11-02 22:09:16 följande:Tänker du liknade även för andra saker?
Är så jävla trött på att killar med små snoppar skall skyddas från verkligheten till varje pris och felet läggs på att kvinnor är för slappa. -
Anonym (Du är) skrev 2024-11-02 22:17:08 följande:Du är bitter och väl hämnas heller hur?
Det är det som det handlar om?
Har olika män varit taskiga mot dig?Anonym (köper inte grisen i säcken) skrev 2024-11-02 22:20:51 följande:Nej, hon måste givetvis inte säga något om orsaken till att hon gör slut. Fast det verkar ju inte ens vara aktuellt.
Hon behöver självklart inte säga något om orsaken till varför hon väljer att gå vidare men hon skall självklart inte lägga skulden på sig själv och att hon är för slappa som idioter på detta forum föreslår.
Bör dock tilläggas att jag haft ett antal efterhängsna idioter i mitt liv som inte fattat ett vänligt men bestämt att det är slut och det kommer aldrig att bli vi två, i dessa lägen är brutal ärlighet gällande små snoppar och min preferens för rejäla kukar otroligt effektivt. -
Vill du vara vänlig att skruva detta inlägg på begriplig svenska.Anonym (Du är) skrev 2024-11-02 22:06:17 följande:Han kommer ha den penisen mår han träffar andra kvinnor medan kvinnan ev bara kommer träffa på såna män få gånger under hennes liv.
Så du hade blivit ledsen ifall du ljög om orsaken? -
Jävlar vad roligt du är.Anonym (Du är) skrev 2024-11-02 22:08:20 följande:Det hon "förlorar" motsvarar inte det som han "förlorar".
Hennes kritik blir dessutom knappast konstruktiv
Det är alltså enligt din logik en liten sak att säga att man är slapp men en stor sak att erkänna för sig själv och omgivningen att man har en liten snopp.
. -
Frågan är hur obegåvade man är om man inte inser att ett tillfredställande sexliv är i en viktig del i en relation.Anonym (dig det är fel på?) skrev 2024-11-02 22:49:33 följande:Hur värdelös är man inte på en skala 1-10 om man reducerar sin partner till ett könsorgan? Måste vara helt tom, inte i behov av intellektuellt utbyte, närhet och ett djup utan bara yta.
-
Varför skall man inte lämna en relation om den inte är tillfredställande.Anonym (dig det är fel på?) skrev 2024-11-02 22:56:49 följande:Varför ska man öht hacka ner på nått som någon inte har möjlighet att påverka eller ens ska behöva påverka?
Om en kvinna har för stort hål, ska man dumpa henne då?
Om en kvinna har för små bröst och ser platt ut, ska man dumpa henne då?
Om en kille har för stor eller liten kuk, ska man dumpa honom då? -
Där bevisade du återigen på vilken mental nivå du befinner dig.Anonym (dig det är fel på?) skrev 2024-11-02 22:59:18 följande:Det går att tillfredsställa på 100 olika sätt om det nu är problemet.
Gift dig med en 39 cm lång vibrerande dildo, den kommer nog överträffa de flesta män. Sedan kan du och dildon titta på film tillsammans, gå på bo tillsammans. Du kan ta med den när du ska ut och resa. Det blir väl super?
Att ha ett samlag med en man är något helt annat än att se på porrfilm och onanera med en dildo.
Ett bra samlag kräver en man som gör mig kåt och då behövs det en ordentlig kuk som gör mig upphetsad och ett bra samlag kräver också en riktig kuk för att vara tillfredställande och ge dom djupa orgasmer jag mår bra av. Blir inte kåt av små snoppar och dom ger inte ett tillfredställande sexliv hur svårt kan det vara att förstå något så enkelt -
Detta var så urbota dumt att det inte är värt att kommentera.Anonym (dig det är fel på?) skrev 2024-11-02 23:02:33 följande:Orgasmer och att framkalla sköna känslor för underlivet går att tillfredsställa på 100 olika sätt för både män och kvinnor. Både när de har sex individuellt men också tillsammans.
Om din definition av en tillfredsställande relation är storleken på ett könsorgan så är mitt stalltips att du köper dig en dyr och härlig vibrerande dildo. Tror den bäst kommer fylla dina mål i livet. Du och den har nog ungefär samma intellektuella förmåga. -
Skrattretande, fyller snart 60 och har haft sex med kvinnor sedan jag var 13 och med män sedan jag var 15 så jag vet mycket väl vad jag blir kåt av och vad jag behöver för ett fungerande sexliv. Små snoppar är inte en del av mitt sexliv och det har jag vart klar över i över 40 år. Kom inte med goda råd och någon form omogen livserfarenhet. Jag vet mycket väl vad söker och mår bra av ock är sedan drygt 15 år gift med en rejält utrustad man och är aktiv både som swinger, tantriker och aktiv på BDSM-scenen så jag vet vad jag vill, vad jag söker och ser självklart till att ha ett sexliv jag njuter av.Anonym (Hopp) skrev 2024-11-02 23:16:31 följande:Med all respekt, förstår mycket väl att du känner så. Har själv fungerat så, tro mig! Men nu når jag passerat 40 år så har jag hunnit inse att det faktiskt inte behöver vara så.
nya insikter som jag inte gjort mig otillgänglig för.
du får nog acceptera att andra inte tycker som du men mycket väl förstår att du inte hunnit se vad världen har i sitt sköte. -
Riktigt roligt att du tycks tro att det finns ett antigen eller när det gäller att som man vara begåvad, belevade, ha sociala kvalitet och vara välutrustad. Kan garantera att det finns rejält utrustade män som är begåvade, belevade och har social kompetens och det finns män med små snoppar som behöver skor med kardborreband.Anonym (dig det är fel på?) skrev 2024-11-02 23:15:51 följande:Jag har fattat att du mår bra av det, ingen fara, Och det är helt okej att din definition av ett bra förhållande är en stor kuk. Det är din nivå och det som just ditt intellekt kräver. Inget fel i det. Vi är alla olika. Att du har samma karaktär som en stor kuk är helt okej.
Men jag skulle inte ta i dig med tång. Oavsett om du är den snyggaste kvinnan i Sverige. Fysisk attraktion och sex är självklart en del av det, men för mig är ett förhållande så mycket mer. Sexet går att jobba på i 99 fall av 100.
Du är helt enkelt skrattretande rolig i dina obegåvade antaganden om att välutrustade män är dumma i huvudet och att kvinnor som söker sig till välutrustade män inte har några krav på annat än en stor kuk i en relation. -
Håller med om detta men vill också tillägga att för mig är det visuella viktigt. Blir helt enkelt kåt av se en rejäl kuk.Anonym (Lycklig Q) skrev 2024-11-04 08:44:53 följande:Du har delvis rätt. Men jag kan inte hålla med dig helt.
För mig är det stor skillnad mellan slidorgasm och klitorisorgasm.
När jag var yngre och mindre erfaren kände jag inte till denna skillnad och jag hade nog endast fått uppleva klitorisorgasm.
Nu har jag lärt mig att jag kan få slidorgasm av penetration.
Båda dessa typer av orgasmer är viktiga för mig. Jag vill inte vara utan någon av dem.
För att en man ska kunna ge mig orgasm, den ena eller den andra så måste det vara en man som jag gillar, som har de personliga egenskaper som jag gillar och han måste veta hur han ska göra rätt för att det ska passa för mig.
Jag håller med dig om att sexleksaker för klitorisstimulans kan vara både kul och bra som omväxling.
Däremot fungerar det inte för mig med de penetrerande leksaker jag har provat. Vid penetrerande sex, för att jag ska kunna njuta till klimax, i det fallet vill jag bara ha äkta vara, en riktig man som älskar med mig och att han är välutrustad. Då brukar det fungera utmärkt.
För att jag ska få orgasm genom penetrering är en av de personliga egenskaperna som behövs att han är välutrustad, i kombination med att han vet hur göra rätt eller att han är intresserad att tillsammans med mig lära sig hur han ska vara och göra för att det ska passa mig.
Men om han inte är välutrustad så kan jag tyvärr inte komma av penetration enbart.
Så i det fallet spelar storleken en avgörande roll för mig.
Då hoppas jag att du förstår problemet, sett ur min egen synvinkel då. -
Självklart är det så och det fungerar på samma sätt för mig att jag inte blir kåt på små snoppar och blir jag inte kåt så blir det inte något bra sex och vaginala och speciellt orgasmer där livmodertappen är inblandad kräver helt enkelt en viss storlek för att det skall fungera. Samma sak som med det visuella så är det också en helt annan känsla att leka med ett rejält organ än med en sliten snopp.Anonym (Man) skrev 2024-11-04 21:25:05 följande:Jo, men penisen har kanske svårt att göra sitt jobb om det visuella inte uppskattas?
För mig så är det också så att jag kan initialt bli attraherad av en man men förälskad blir jag av bra sex och rätt personkemi. En man med en modell mindre kan självklart vara attraktiv, trevlig och på många sätt intressant men jag blir inte förälskad om inte sexet är tillfredställande. Nu har jag turen att vara gift med en intelligent, rolig, omtänksam och välutrustad man och när vi träffar par och extra killar så kontrollerar vi självklart storleken via bilder eller videolänk. -
Grov vid roten är tämligen bortkastat. Den perfekta kuken är formad lite som ett slagträ i baseboll. Grövsta vid övergången mellan skaft och ollon.Anonym (Anonym) skrev 2024-11-05 08:53:05 följande:
Nyfiken, ni kvinnor som gillar grova penisar. Behöver den vara grov hela vägen. Eller räcker det att den är grov vid roten ?
-
Du har tydligen aldrig hört talas om A-punkten och orgasmer från livmodertappen.Anonym (Anonym) skrev 2024-11-05 11:19:50 följande:Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-05 11:10:29 följande:Grov vid roten är tämligen bortkastat. Den perfekta kuken är formad lite som ett slagträ i baseboll. Grövsta vid övergången mellan skaft och ollon.
Intressant. Men ni kvinnor har ju mest känsel precis i mynningen? Eller är det felaktigt?
Djup penetrering med stimulans av livmodertappen är det som ger mig dom kraftigaste orgasmerna. En klitorisorgasm är skön men en orgasm från livmodertappen är på en helt annan nivå. Ofta så intensiva att jag knappt är kontaktbar på en bra stund. -
Enligt min erfarenhet behövs både längd och att penisen är rätt grov för rätt stimulans.Anonym (Anonym) skrev 2024-11-05 12:43:18 följande:Absolut, men det är inte alla kvinnor som gillar stimulans av livmodertappen.
Och då är väl längden viktigare än grovleken ?
Vi är olika men det är vad som fungerar för mig.
Kan tilläggas att jag måste vara grymt kåt och låta det ta tid för att livmodertappen skall vara mottaglig för stimulans som leder till orgasm. Livmodertappen kan vara grymt känslig och vara väldigt smärtsam om den stimuleras när man inte är rejält kåt och beredd på att ta emot stimulans.
Själv upplevde jag detta första gången när jag var 16 och sedan tog det många år innan jag upplevde det igen på natten efter en kurs i tantriska massage där en dåvarande välutrustad älskare gav mig en helt oförglömlig natt. -
Hur många kukar med stånd har du sett.Anonym (pingpong dingdong) skrev 2024-11-06 06:59:43 följande:Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-05 11:10:29 följande:Grov vid roten är tämligen bortkastat. Den perfekta kuken är formad lite som ett slagträ i baseboll. Grövsta vid övergången mellan skaft och ollon.
Grövst mellan ollon och skaft? Kan knappast vara särskilt vanligt. Desto mer vanligt med jämntjocka eller som är grövre vid roten.
Enligt undersökningar så är det ca: 20% som har den formen och enligt mina upplevelser som sexuellt väldigt aktiv, swinger, bdsm-utövare om och tantriker med intim massage och dearmorering i verktygslådan så är min personliga erfarenhet att den formen inte alls är ovanligt bland välutrustade.
Har du andra erfarenheter är du självklart mer än välkommen att dela med dig av dessa.
Har haft sex med många män genom åren och också agerat arrangör, vakt och inmätare på åtskilliga gangbang så jag är inte helt novis när det gäller olika former på kukar och i övrigt handlade frågan inte om hur vanligt olika former är utan om vi som gillar model större enbart var intresserad av hur grov kuken är vid roten och för mig är det som sagt fullständigt ointressant hur grov den är vid roten.
Väntar med spänning på dina erfarenheter av form på kukar med stånd. -
Jösses. Bygger du din verklighet på det du ser på film så har du problem.Anonym (pingpong dingdong) skrev 2024-11-06 09:24:46 följande:Var hittar du dessa ?undersökningar?? Länka gärna!
Som många andra så har jag sett många erigerade penisar på film. Inte särskilt vanligt att de är som grövst mellan rot och ollon. Länka gärna några exempel.
Har av ren nyfikenhet assisterat på ett antal filminspelningar och dessa var otroligt osexiga med kukar som pumpades med vakuumpumpar, injekserades med stimulerande substanser och det användes penisringar för att hålla stånd. Helt enkelt inga naturliga kukar och inte ens spruten var äkta utan oftast fejk från sprutor med tapetklister och liknande. Lika lite som stjärnornas krig är en dokumentärfilm är porrfilmer dokumentärer och en skildringar av sex mellan helt vanliga kåta mäniskor.