• juhgkn

Besviken på hans penis

Hej jag är väldigt förälskad i en man och vi hade nyligen vårt första sex. Men... Jag blev besviken på hur han är utrustad. Att storleken inte spelar någon roll är ju inte sant, om man ska vara ärlig.

Och jag är väl bortskämd från tidigare förhållanden. De hade inga hästpenisar men de var väl tilltagna om man säger så. Den här mannen har ok längd men omfånget är inte bra. Tänk typ grillkorv. 

Han kompenserar det bra, men jag saknar känslan av att bli uppfylld, om ni fattar vad jag menar. Tyvärr kan man ju inte ta sitt ex penis och sy fast den på sin nya och jag kommer inte säga något för vad ska han göra åt det liksom? 

Jag vet inte vad jag vill med inlägget annat än att gnälla av mig antar jag. Och vara med en smalis resten av livet...

• Svar på tråden Besviken på hans penis
  • juhgkn
    Anonym (M) skrev 2024-11-02 11:29:14 följande:

Jag förstår precis... Har träffat en fantastiskt fin man! Vi har haft sex, men när man inte ens vet om den är inne eller inte, då är det för litet Gråter

Ett tips är att han kan använda en dildo samtidigt med hans egen, det borde fylla upp mer :)

Mm. Det är en besvikelse. Jag känner att den är inne iofs men den fyller inte upp som jag är van vid.
    Tror du inte han skulle ta illa upp om jag föreslog det? Män är ju förståeligen väldigt känsliga vad gäller storleken. 
  • juhgkn
    Anonym (?) skrev 2024-11-02 11:53:11 följande:

Jag har varit med om samma och tyvärr fick det mina känslor att svalna. Rationellt så vill jag säga att storleken inte spelar någon roll men min känsla säger något annat.

Precis. Storleken spelar visst roll. Att det inte är så är något man bara säger till killar för att inte göra dem ledsna. Men den krassa sanningen är att det är så. 
    Kanske 10% av kvinnor tycker att det inte spelar någon roll men jag är den typen av tjej som vill känna att jag har haft nåt i mig dagen efter, om du förstår.
  • juhgkn
    Anonym (2016) skrev 2024-11-02 11:54:47 följande:
    Hade du tagit upp det och berättat den verkliga anledningen hade han nog blivit sårad. Men om du lägger fram det som att du vill testa nåt nytt och experimentera så kanske det funkar.
    Hur grov är du van vid?
    Väldigt grov och har varit supernöjd med det. Alltså inte elefantstorlek utan rejält omfång som känns ordentligt. 
  • juhgkn
    Anonym (Malin) skrev 2024-11-02 15:17:20 följande:
    Ännu en tråd som vil trycka ner killar för något de inte kan hjälpa. Jämför med om någon dissar kvinnor med små bröst, vilket ramaskri det blir då.

Sanningen är väl att det kanske finns 10% kvinnor med så slappa fittor att de inte känner något, vi kvarvarande 90% kan njuta av rätt man även om han är liten.

TS jag tycker du ska göras slut, inte för din skull utan för hans. Om du känner så nu kommer det bara att sluta med att du inte längre vill ha sex med honom.
    Jag trycker inte ned. Jag konstaterar enbart sanningen och vad jag föredrar.

Män som dissar små bröst bryr jag mig inte om, jaha, liksom. Alla har sina preferenser.
  • juhgkn
    Anonym (Tomten) skrev 2024-11-02 21:03:18 följande:

Kan det vara så att du på ålderns höst och efter barnafödande har blivit slapp i muttan?

Varför är det alltid att tjejen har blivit slapp när penisstorlekar kommer på tal? Om en kille har en pytteliten 4 cm lång kuk smal som en tändsticka, inte fan känns den hur tight man än är. Ok?
    Pröva att jämföra lite olika storlekar där bak så kommer du förstå vad jag menar. 

Nu är det inte alls så illa med den här karln men har på riktigt varit med en annan som hade en minimal och det var helt enkelt inte roligt. Som att suga på en jättesmal prinskorv.
  • juhgkn
    Tecum skrev 2024-11-03 13:27:33 följande:

Killar och män brukar anklagas för att vara fixerade vid storleken och hånas när de skriver trådar i ämnet. Nu kan vi konstatera att kvinnor är ännu mer fixerade vid storleken och att det påverkar deras sexliv mer än för männen. För vi får lika bra orgasmer med en liten som en stor...Flört

Sen undrar jag hur ni som söker en välutrustad man gör för att finna dem? Har ni testsex och sedan dumpar med ett svepskäl typ "jag har inte de rätta känslorna"? Eller skriver ni det på dejtingsidan? Eller frågar rent ut nästan direkt? 

Jag är inte fixerad. Jag har preferenser. Jag går inte omkring och tänker på kukstorlekar varje sekund.

En välutrustad hittar man om man har tur, lite som en trevlig överraskning vid första sexet. Fast sen ska den sitta på rätt man också. Sitter den på en idiot går den bort.
  • juhgkn
    Tecum skrev 2024-11-03 13:27:33 följande:

Killar och män brukar anklagas för att vara fixerade vid storleken och hånas när de skriver trådar i ämnet. Nu kan vi konstatera att kvinnor är ännu mer fixerade vid storleken och att det påverkar deras sexliv mer än för männen. För vi får lika bra orgasmer med en liten som en stor...Flört

Sen undrar jag hur ni som söker en välutrustad man gör för att finna dem? Har ni testsex och sedan dumpar med ett svepskäl typ "jag har inte de rätta känslorna"? Eller skriver ni det på dejtingsidan? Eller frågar rent ut nästan direkt? 

Jag är inte fixerad. Jag har preferenser. Jag går inte omkring och tänker på kukstorlekar varje sekund.

En välutrustad hittar man om man har tur, lite som en trevlig överraskning vid första sexet. Fast sen ska den sitta på rätt man också. Sitter den på en idiot går den bort.
  • juhgkn
    Anonym (Man) skrev 2024-11-03 13:51:14 följande:
    Män som pratar på detta sätt om tex vikt anses trycka ner och vara misogyna.
    Jag vet. Och det är egentligen konstigt. Vissa föredrar runda damer, andra smala. Varför får man inte känna så?
  • juhgkn
    Anonym (Erfaren..) skrev 2024-11-03 12:50:33 följande:

Låter som att många i tråden tycker att det är viktigt att kvinnan kan ställa krav på utrustningen. Hoppas att ni tycker att det är ok att mannen ställer samma krav tillbaka!

Jag hymlar iofs inte kring att jag inte vill se några extra kg eller hår annat än på huvudet. Men dessa "krav" är hon i högsta grad kapabel till att sköta själv. Men å andra sidan hade jag knappast börjat datea en tjej som inte ser ut att passa mina preferenser.. 

Så är det så viktigt så dumpa tidigt! Han kan säkert hitta någon annan och du med!

Det tycker jag absolut är ok.
    Men krav är att ta i. Jag kommer som sagt inte kräva att han genomgår en penisförstoring annars är det slut. Jag bara luftar att jag önskar att den var grövre. 
  • juhgkn
    Anonym (Man) skrev 2024-11-03 14:08:21 följande:
    För att dom flesta tjocka damer inte är nöjda med sina kroppar. Men jag håller med om att man måste få uttrycka olika preferenser, allt från stort paket till smala eleganta damer.
    Ja. Och det är mycket synd. Skönheten ligger i betraktarens öga och har inget med människovärdet att göra. 

Jag tycker till exempel inte att killar med små kukar är mindre värda som personer. Det är inte det som är grejen alls. Grejen är att för mig har storleken betydelse. Den är inte allt, men den har betydelse.
  • juhgkn

Och för övrigt bara så ni vet så är han inte dålig i sängen. Tvärtom är han en av de bästa jag haft. Det är bara det att jag ibland saknar den där känslan av att bli riktigt uppfylld. 

• juhgkn
    Anonym (Du är) skrev 2024-11-03 14:27:59 följande:
    Föredra är inte samma sak som när man ogillar något, någon som föredrar exempelvis smala kvinnor före feta kvinnor kan fortvarande tycka feta kvinnor är attraktiva. 
    Jag håller med. Jag känner inget hat mot små kukar. Men om jag fick välja så skulle jag välja en stor.
  • juhgkn
    Anonym (Buhu) skrev 2024-11-03 14:38:05 följande:

Du pratar om hans kuk som att den bara är till för att tillfredsställa dig. Jisses. Jag har varit med snubbar av alla möjliga storlekar och alltid hittat sätt som funkat för båda.

Ska man vara riktigt ärlig så är kukens absolut främsta styrka att den är skön för den som bär på den. Den kan också vara trubbig att tillfredsställa mig rent fysiskt. I princip alltid är det skönare när någon vet hur de använder sina händer, munnar etc än själva kuken.

Sedan tycker jag att kuken är jättehärlig på sitt sätt. Jag älskar att se på den, röra vid den eller suga av den. Men, för mig är det då viktigare att han är ren och hygienisk än stor. Och oavsett storlek så kommer reaktionerna från hans sida vara ganska... snarlika.

Plus, en som är mindre... är lite lättare att få ner i halsen. Testa det så får du se om han skriker herrens namn. ;)

Ja, det är den ju? Vad ska jag annars ha den till? Använda som såsslev?

Sen har jag aldrig påstått att det enbart är kuken som räknas. Enbart en gigantisk kuk gör ingen glad.

En man med elefantpenis som bara ligger där och juckar är ju urtrist. Då kan man ju lika gärna titta på färg som torkar. Han måste veta vad han gör också, med mun och händer. Det vet den här. Med råge.

Men ibland saknar jag som sagt känslan av att bli kn*llad. Jag är en tjej som gillar det. Och jag gillar stora kukar. Så enkelt är det.
Svar på tråden Besviken på hans penis