Besviken på hans penis
Det är därför jag vill ha sex fort, och eventuellt dejta sen. Det är så otroligt viktigt att sexet funkar.
Det är därför jag vill ha sex fort, och eventuellt dejta sen. Det är så otroligt viktigt att sexet funkar.
Nu var det din kommentar om storleken på hålet som mitt inlägg handlade om, har inte sagt något om vad som är en bra partner eller vad relationer ska ha för grunder.
Killar och män brukar anklagas för att vara fixerade vid storleken och hånas när de skriver trådar i ämnet. Nu kan vi konstatera att kvinnor är ännu mer fixerade vid storleken och att det påverkar deras sexliv mer än för männen. För vi får lika bra orgasmer med en liten som en stor...
Sen undrar jag hur ni som söker en välutrustad man gör för att finna dem? Har ni testsex och sedan dumpar med ett svepskäl typ "jag har inte de rätta känslorna"? Eller skriver ni det på dejtingsidan? Eller frågar rent ut nästan direkt?
Älskar man en person så spelar storleken ingen roll, faktiskt. Man löser det tillsammans om allt annat fungerar bra.
Vill man ha en Kk så kan man hänga upp sig på petitesser.