• Anonym (Äh)

Ännu en som väntar på svar från er mods

Att få svar om anmälningar är väl inte nödvändigt? Fortsätt anmäla, du märker om trådarna försvinner. Om de inte gör det så kommer mods naturligtvis inte sitta och förklara sig inför dig eller någon annan.

• Anonym (Äh)
    Mayjel skrev 2024-11-02 08:47:10 följande:
    Jo, det är nödvändigt om anmälningarna aldrig når fram p.g.a. systemfel eller annat. Då kan man kontakta forumvärd eller moderator privat. Har funkat förut iaf.
    Hur vet du att de inte når fram?
  • Anonym (Äh)
    Mayjel skrev 2024-11-02 08:57:59 följande:
    Därför att jag brukar få svar (oftast tacksvar) från modsen för varje inlägg jag anmäler. Några gånger har det hänt att svaret uteblivit och då misstänker jag att min anmälan aldrig nådde fram. 
    Jag har aldrig någonsin under alla mina år på FL fått ett enda meddelande om inlägg eller trådar som jag anmäler.
  • Anonym (Äh)
    Mayjel skrev 2024-11-02 09:10:08 följande:
    Då var det nog längesen du anmälde ett inlägg. Jag har fått svar de allra flesta gånger. Bara att öppna sin mail och kolla. 
    Ja det var senast igår det. Anmälde ett flertal kommentarer för att personen var stor i käften mot precis allt och alla i tråden. Bara då de som var över gränsen, inte allmänt sur attityd så klart.
  • Anonym (Äh)
    Mayjel skrev 2024-11-02 09:20:36 följande:
    Jaha. Jag är knappast den enda som får svar från moderatorerna av alla som kan tänkas anmäla. Det låter inte troligt. 

Det hela har också löst sig nu för min del. Fick just svar på mailen, inte från forumvärd men från modsen. De lyssnade vilket jag är tacksam för. 
    När du skrev om "meddelande" så trodde jag att du menade via FL-sidan. Mail har jag fått några gånger i perioder, men oftast inte alls. Jag antar däremot inte att anmälningarna inte går igenom i systemet, bara att deras automatiska svarsservice inte alltid funkar. Det är ju inte levande personer som sitter och skriver de där tackmailen liksom.
  • Anonym (Äh)
    Mayjel skrev 2024-11-02 09:30:02 följande:
    Whatever. Jag fick nyss svar iallafall och gissar att det kan ha något att göra med att någon sett denna tråd. Forumvärden har jag pratat med direkt i PM och det var definitivt en levande person. Kanske var det hon.
    Via FL ja, mailen är automatiska utskick.
  • Anonym (Äh)
    Mayjel skrev 2024-11-02 09:37:58 följande:
    Det tror jag inte, inte alltid. Svaren som skickats till min mail har inte alltid sett likadana ut. Minns en gång när de begärde nån sorts bevis av mig för att kunna plocka bort ett inlägg och då lät de lite mer vardagliga till talet. 
    Bevis....? Det borde räcka med att läsa inlägget/tråden.

De mail jag har fått har kommit i ett par olika varianter. Antingen bekräftelse på borttagen kommentar eller tråd, eller meddelande att de inte plockat bort kommentar eller tråd.
Svar på tråden Ännu en som väntar på svar från er mods