• Mayjel

Ännu en som väntar på svar från er mods

Jag har skrivit till forumsvärden ett flertal gånger under de senaste två veckorna och ännu inte fått svar på mina senaste anmälningar av trådar?

Var är ni? Det känns inte som att ni tar oss medlemmar på allvar när ni ignorerar oss?

• Svar på tråden Ännu en som väntar på svar från er mods
  • Anonym (Då får du vänta)

Jag skrev för 1år sen, men fick inget svar alls.

• Mayjel
    Anonym (Då får du vänta) skrev 2024-11-02 07:37:01 följande:

Jag skrev för 1år sen, men fick inget svar alls.

Så behöver det inte bli. Jag skrev med en forumsvärd för ett par veckor sen och samma forumsvärd svarade på en annan medlems efterlysning i en tråd för ett par dagar sen.

Kan forumsvärd svara den medlemmen så borde även jag få svar.
  • Anonym (Äh)

Att få svar om anmälningar är väl inte nödvändigt? Fortsätt anmäla, du märker om trådarna försvinner. Om de inte gör det så kommer mods naturligtvis inte sitta och förklara sig inför dig eller någon annan.

• Mayjel
    Anonym (Äh) skrev 2024-11-02 08:38:45 följande:

Att få svar om anmälningar är väl inte nödvändigt? Fortsätt anmäla, du märker om trådarna försvinner. Om de inte gör det så kommer mods naturligtvis inte sitta och förklara sig inför dig eller någon annan.

Jo, det är nödvändigt om anmälningarna aldrig når fram p.g.a. systemfel eller annat. Då kan man kontakta forumvärd eller moderator privat. Har funkat förut iaf.
  • Anonym (Äh)
    Mayjel skrev 2024-11-02 08:47:10 följande:
    Jo, det är nödvändigt om anmälningarna aldrig når fram p.g.a. systemfel eller annat. Då kan man kontakta forumvärd eller moderator privat. Har funkat förut iaf.
    Hur vet du att de inte når fram?
  • Mayjel
    Anonym (Äh) skrev 2024-11-02 08:55:38 följande:
    Hur vet du att de inte når fram?
    Därför att jag brukar få svar (oftast tacksvar) från modsen för varje inlägg jag anmäler. Några gånger har det hänt att svaret uteblivit och då misstänker jag att min anmälan aldrig nådde fram. 
  • Anonym (Då får du vänta)
    Mayjel skrev 2024-11-02 08:57:59 följande:
    Därför att jag brukar få svar (oftast tacksvar) från modsen för varje inlägg jag anmäler. Några gånger har det hänt att svaret uteblivit och då misstänker jag att min anmälan aldrig nådde fram. 
    Tacksvar? Är du modsens gullegris?
  • Mayjel
    Anonym (Då får du vänta) skrev 2024-11-02 09:03:43 följande:
    Tacksvar? Är du modsens gullegris?
    Nu är du bara löjlig. 

Det är rutin för modsen att ge ett tack till de medlemmar som anmäler trådar och inlägg som inte hör hemma på forumet. 
  • Anonym (Äh)
    Mayjel skrev 2024-11-02 08:57:59 följande:
    Jag har aldrig någonsin under alla mina år på FL fått ett enda meddelande om inlägg eller trådar som jag anmäler.
  • Mayjel
    Anonym (Äh) skrev 2024-11-02 09:08:22 följande:
    Jag har aldrig någonsin under alla mina år på FL fått ett enda meddelande om inlägg eller trådar som jag anmäler.
    Då var det nog längesen du anmälde ett inlägg. Jag har fått svar de allra flesta gånger. Bara att öppna sin mail och kolla. 
Svar på tråden Ännu en som väntar på svar från er mods