Han har lämnat mig och vår bebis
Jag blev lämnad när jag var gravid för 9 år sen. Det var riktigt jobbigt ..och jag blev ensamstående med dottern. Nu är jag och exet vänner kan man väl säga och han träffar dottern då och då men ett tag fanns han inte med i bilden alls, bland annat på grund av att hans nya flickvän (som han också fick barn med) var extremt svartsjuk (lägger fortfarande skulden på honom).
Dottern är iallafall världens finaste , idag har hon uppträtt och sjungit på ett event som min kompis håller i.. och hon går på dans och är duktig på det också, snart ska hon tävla för första gången. Och så älskar hon att läsa och skriva och är en jättebra storasyster. Jag träffade en ny man strax innan hon fyllde 5 och fick en son med honom, nu väntar vi ett barn till.
Det är riktigt tungt att vara ensam med en liten bebis och jag drabbades av förlossningsdepression ett tag till och med.. Men jag lovar att det blir bättre även om det inte känns så just nu.
Är det så att han bara vill avsluta förhållandet eller vill han inte träffa barnet heller? Jag hoppas att han iallafall kommer finnas i barnets liv även om ni inte är tillsammans. Men gör han inte det klarar du det ändå, man gör det bästa av situationen.