• Anonym (Rob)

Kvinna: Pengar eller fysisk attraktion vad går först?

Anonym (Mannen) skrev 2024-11-02 22:32:46 följande:
    Detta är trams fullt ut.

Kvinnor föredrar rika, framgångsrika, självsäkra och sociala män. 

Kvinnor är kodade för att hitta bästa möjliga föräldern till sina barn. Och i mångt och mycket är dessa lika.
    Nej, jag håller inte med.
    Kvinnor vill ha snygga män också.   Om barnen blir snygga så får de det lättare i livet även om de inte växer upp med en guldsked.
  • Anonym (Rob)
    StudierKemi skrev 2024-11-02 23:48:49 följande:

Personlighet, samtidigt som mannen är den som är 20 år yngre. Kvinnan är svår att få igång sexuellt jämfört med mannen, så därför tycker jag att mannen bör vara den yngre, så att kvinnan börjar längta efter mycket sex... Jag själv ser bra ut och ang. din fråga så har jag fått förslaget flera gånger att bli försörjd på heltid så att mannen i fråga kan gifta sig med mig. Men jag har avböjt, jag väljer att skaffa mig hög utbildning istället och skaffa mig en baby boy att leka med. Jag har inget direkt läshuvud men jag gör mitt bästa. Jag måste bli kemist för att nå min dröm, här finns inget val.

Jag valde alltså bort pengar för att vara fri att hitta någon 20 år yngre när jag närmar mig 40. Med bra personlighet såklart. Jag måste välja så för att vilja ha sex... En till synes lång (175+ cm) asiatisk tonåring är min dröm. Jag blir spontant jättekåt på stan om jag passerar en sån tonåring som jag vill ha. Skulle varit trogen föralltid om min vilja går igenom. Mycket pengar tar mig dit till min dröm. 

Det är spännande du får en tumme upp förmodligen av en kvinna. 
    Medan om en man söker en 20 år yngre kvinna så är man nån snusk gubbe.

Förövrigt håller jag med dig.  Skulle alla gånger välja en 20 årig slank kvinna med fast kropp , före någon sladdrig tant i min egen ålder.  Dock måste hon vara mogen för sin ålder och inte vilja hänga på krogen varje helg.
  • Anonym (Rob)
    StudierKemi skrev 2024-11-03 10:35:35 följande:
    Ha ha, din kommentar var rolig och jag printade den och skickade runt den i min släkt :D Det är en asiat jag vill ha för att jag förknippar västerländska män med elakheter, p.g.a. mitt förflutna. Få se om asiater kan göra saken bättre. Blir värt att testa. ;) Och varför just yngre, jag är t.ex. sexuellt erfaren. Inte menat så att jag har legat med ett 50-tal, men jag ger mig kraftfulla orgasmer varje dag genom onani, eller nästan varje dag!! Jag är nästan lika imponerande som en varelse med k*k alltså. Mig är värt att lyssna på, då jag vet hur man "borde tänka" för att ens kunna bli såhär kåt...

Det kvinnliga könet är mer ofta sexuellt efterblivet, men det går att göra något åt! Mannen ger sig själv orgasm 1-2 gånger per dag när han är typ 13-15 år, sen lugnar det ner sig bara lite grann. Vet du hur gammal jag var när jag gnuggade fram min första orgasm? Du kommer inte tro på mig. Det var efter min skilsmässa när jag var 27 år gammal. Men exmannen fick mig att komma oralt 1 gång i veckan, så flera tusen tack till honom ändå... Evolutionärt sett var mannens orgasm viktigare än kvinnans för att det skulle bli barn, men det är inget av betydelse idag. Självklart är kvinnans orgasm lika viktig. 

Det jag vill säga är att kvinnor och män är i skallen väldigt lika, men de kvinnor som inte tror att vi är här för att självutvecklas tillräckligt mycket så vi kan ligga med oskulder, de har inte kommit lika långt som jag och några andra utvalda lyckligt lottade. Om man vill känna som en man måste man tänka som en man. Oskulder ska det vara, och det behövs en bra lön för detta.

Att bli kemist för att få en oskuld (eller flera beroende på om han/hon sticker), även som kvinna, är ett otroligt intelligent val. Jag klarar inte den utbildningen på heltid, men det gör inget. Jag kommer bli kemist ändå, och en queen i sängen, p.g.a. mina alla ansträngningar. 
    Asiater har den minsta penisen.  Men jag antar att du förväntar dig att asiaten ska ge dig endast oralsex?

sea.mashable.com/life/22644/southeast-asian-dudes-among-those-with-shortest-penises-in-the-world-study-says
  • Anonym (Rob)
    Emer66 skrev 2025-01-03 10:57:58 följande:
    Är du ens medveten om att alla kvinnor inte älskar stora snoppar, eller är hela din världsbild totalt skapad av porr?! 

Statistiskt sätt föredrar genomsnittskvinnan en medelstor snopp (runt 16 cm) vilket innebär att det är lika vanligt att en kvinna föredrar + 20 cm som att hon föredrar 12 cm.  
    pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC4558040/
    Inte alla föredrar stor.  Men de flesta föredrar större än medel.
    Var var du fått att 16 cm är medellängd?  Vad jag har läst är 13 cm medel.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (M) skrev 2025-01-03 11:39:43 följande:
    Jösses, då måste det vara illa ställt med dig.
    Fast han kanske inte är sån som flashar att han har mycket pengar. 
    Jag har gott ställt men det är inget som syns alls.  Då måste man lära känna mig först för att förstå.
  • Anonym (Rob)
    Xenia skrev 2025-01-03 14:05:57 följande:
    1. Så en rik/välavlönad man är alltid bäst?

2. Den "bäste mannen" (enligt dig) är inte automatiskt den bäste pappan. Barnen kan blir knarkare trots rikedomen, om t ex pappan inte har tid för sina barn (han har ju fullt upp med att tjäna pengar).

3. Bara för att man inte är rik så behöver inte ens barn bli knarkare och socialbidragstagare, var har du fått det ifrån?

4. Den kvinna som satsar enbart på en rik man kan bli olycklig i äktenskapet, det är inte bra för barnen.

5. Så om man blir kär i en vanlig man så ska man välja bort honom i väntan på den där mannen som är bättre än henne. Det kan sluta med att man inte får några barn alls.
    Tänker alla kvinnor så ?   
    Kommer han bli en bra pappa ?   
    Man vill inte ha en attraktion partner?  För det är inte alltid de attraktiva killen är den bästa pappan.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Fia) skrev 2025-01-03 14:36:02 följande:
    Att vara en bra pappa är attraktivt.
    Dadbod är attraktivt alltså ?
Svar på tråden Kvinna: Pengar eller fysisk attraktion vad går först?