StudierKemi skrev 2024-11-03 10:35:35 följande:
Ha ha, din kommentar var rolig och jag printade den och skickade runt den i min släkt :D Det är en asiat jag vill ha för att jag förknippar västerländska män med elakheter, p.g.a. mitt förflutna. Få se om asiater kan göra saken bättre. Blir värt att testa. ;) Och varför just yngre, jag är t.ex. sexuellt erfaren. Inte menat så att jag har legat med ett 50-tal, men jag ger mig kraftfulla orgasmer varje dag genom onani, eller nästan varje dag!! Jag är nästan lika imponerande som en varelse med k*k alltså. Mig är värt att lyssna på, då jag vet hur man "borde tänka" för att ens kunna bli såhär kåt...
Det kvinnliga könet är mer ofta sexuellt efterblivet, men det går att göra något åt! Mannen ger sig själv orgasm 1-2 gånger per dag när han är typ 13-15 år, sen lugnar det ner sig bara lite grann. Vet du hur gammal jag var när jag gnuggade fram min första orgasm? Du kommer inte tro på mig. Det var efter min skilsmässa när jag var 27 år gammal. Men exmannen fick mig att komma oralt 1 gång i veckan, så flera tusen tack till honom ändå... Evolutionärt sett var mannens orgasm viktigare än kvinnans för att det skulle bli barn, men det är inget av betydelse idag. Självklart är kvinnans orgasm lika viktig.
Det jag vill säga är att kvinnor och män är i skallen väldigt lika, men de kvinnor som inte tror att vi är här för att självutvecklas tillräckligt mycket så vi kan ligga med oskulder, de har inte kommit lika långt som jag och några andra utvalda lyckligt lottade. Om man vill känna som en man måste man tänka som en man. Oskulder ska det vara, och det behövs en bra lön för detta.
Att bli kemist för att få en oskuld (eller flera beroende på om han/hon sticker), även som kvinna, är ett otroligt intelligent val. Jag klarar inte den utbildningen på heltid, men det gör inget. Jag kommer bli kemist ändå, och en queen i sängen, p.g.a. mina alla ansträngningar.
Asiater har den minsta penisen. Men jag antar att du förväntar dig att asiaten ska ge dig endast oralsex?
sea.mashable.com/life/22644/southeast-asian-dudes-among-those-with-shortest-penises-in-the-world-study-says