Födelsedagsbarnet vände i dörren
Bortsett från det faktum att ts verkar vara ett totalt ego-centrerat svin är ju det sjukaste i hela den här historien att ts inte verkar känna sin syster öht ...
Jag hade blivit jätteglad, även om jag inte önskat en fest, utan glad för ansträngningen. Orkar jag verkligen inte så får man väl försöka hantera det på något smidigt sätt. TaCIA, ta lite tårta sen gå och lägga sig eller nåt. Arg sådär, ska mycket till för att det ska kännas ok/förståeligt för mig. Men hon var nog inte beredd på detta och kände sig överkörd och kunde inte hantera sina känslor
Jag hade blivit jätteglad, även om jag inte önskat en fest, utan glad för ansträngningen. Orkar jag verkligen inte så får man väl försöka hantera det på något smidigt sätt. TaCIA, ta lite tårta sen gå och lägga sig eller nåt. Arg sådär, ska mycket till för att det ska kännas ok/förståeligt för mig. Men hon var nog inte beredd på detta och kände sig överkörd och kunde inte hantera sina känslor
Skulle också vänt i dörren, vill inte veta av såna där överraskningar.
Prata om hemfridsbrott sure, men också lite patetiskt här, och frågan om ens polis och åklagare skulle ta i det ens.
Och inbrott, hur tänker man där och vad stjäls säger man?
Hemfridsbrott och om det inte varit bostad hade det man kallat det för olaga inträng,
Inte inbrott där som jag förstår det innefattar att man måste stjäla också för bli inbrott.