Hur överlever man?
Nej nej nej,
Så här är det. Du är just nu i ett rus av dopamin och exotycin. De skapar känslan av att du inte kan leva utan honom. Men med tiden och distansen kommer detta avta. Jag lovar. Du kanske fortfarande älskar honom men du kommer inte känna förtvivlan i kroppen och du kommer kunna se nyktert på relationen.
För den hårda sanningen är att han INTE är den rätta. Hade han varit din rätta så hade han valt dig utan t
vivel och han hade stannat. En man som är kär i en kvinna ligger inte med en annan.
Den här mannen ska du hålla kort och inte ge access till ditt liv mer. För han VET att han kan komma och gå som han vill, han vet att han kan behandla dig illa och du tar honom tillbaka. Han kommer aldrig kämpa för dig för att du inte är en utmaning för honom, för att du Knte sätter tydliga gränser. Han respekterar inte dig. Och frågan är om han älskar dig? nej, detta är egokärlek. Han älskar hur du får HONOM att känna. Men hade han älskar DIG så hade han aldrig sårat dig för din hälsa hade varit hans prio ett.. och jag tror egentligen inte du älskar honom. Du älskar den fiktiva bilden av honom du målat upp i ditt huvud. Verklighetens han är långt i från din inte version av honom. För jag tror egentligen tankarna om honom får dig att må bättre än de känslor han faktiskt själv skapar hos dig..
Släpp honom