Hur överlever man?
Jag dejtade en kille för några månader sedan men det tog slut i början av sommaren. Vi behöll kontakten men efter sommaren så började vi träffas seriöst igen. Men för några dagar sedan så tog det slut igen. Han vill ha distans från mig och han vet inte om han kommer höra av sig igen. Han tycker det blir för mycket med mitt övertänkande och att jag tvivlar på honom. Mitt förtroende sprack för honom när han valde att ligga med en annan tjej samma vecka som vi avslutade vår relation. Jag förstår att han får göra som han vill och att det är slut. Men att gråta framför mitt ansikte och berätta hur mycket jag betyder. För att sedan gå ligga med någon annan.. Han ångrar sitt misstag och vet om att han förstörde våran relation mer. Iallafall tilliten och just där är vårat problem. Jag övertänker extremt mycket och får för mig saker att allt han säger är rent bullshit. Men innerst inne vet jag att det inte är det. Jag gjorde abort för 3 veckor sedan och han lovade att finnas där efteråt eftersom det har varit väldigt jobbigt. Men istället lämnar han mig för han behöver distans från mig..
Jag accepterar det för jag kan inte tvinga han att vara med mig. Jag vet innerst inne att vi behöver detta för det har varit mycket alla dessa månader. Jag behöver läka mitt inre och ta hand om mig själv. Men jag klarar inte av att leva utan honom, det gör så ont i hjärtat. Vi har inte pratat på en dag nu och jag vet helt ärligt inte hur jag ska klara mig att inte höra av sig. Jag vill bara skriva till honom men jag vet att det inte kommer lösa något. Vi har sagt att om det är menat så kommer våra vägar att korsars igen. Han tror att vi kommer höras igen, men jag har inte tålamodet att vänta på det. Men varje dag utan honom är en kamp och jag är i ett mörker nu. Han fick mig att kämpa och orka dagarna och utan honom nu orkar jag ingenting. Konstant stark ångest och ånger pågrund av att jag förstörde våran relation. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, det gör så ont.