Varför tror ensamstående mammor att man vill ta hand om deras barn?
Fattar inte hur människor resonerar i denna frågan. Alla är så egoistiska idag och allt handlar om de själva i relationer- kompromissa det vill man inte. Partner jag ska träffa ska ge mig all tid och har personen barn så kommer de alltid före??? men inte fan konkurrerar en vuxen man med ett barn?? Jag har själv ett barn på deltid och när man stött på någon så verkar det som att man är kul att hänga med ett tag men så drar de sig ur för att man har barn. Varför slösa min tid från början? 🙄. jag har även träffat män med barn så det är inte det. Men jag tänker såhär - alla krav man har- när man blir kär så spelar väl sådant inte så stor roll i slutändan? man väljer liksom inte bitar ur människor. Det är inte så att jag är massmördare som suttit inne och är liksom en vandrande röd flagga - jag har ett barn , vilket de flesta kvinnor över 30 faktiskt mer eller mindre har. vad fan förväntar sig folk? Orörda Madonnor överallt? Och varför har män en bild av oss att vi ska va trasiga och redan kasserade, ? och alla dessa män jag träffat, jag har högre utbildning och karriär än de flesta av dem. det hade nästan blivit så att jag hade fått försörja dem och inte tvärtom. 🙄🙄