• Anonym (Hmm)

Varför tror ensamstående mammor att man vill ta hand om deras barn?

Min nuvarande kvinna hade stora barn när vi träffades, yngsta i 20 års åldern som min äldsta. Min yngsta var knappt 9.
    Har funkat hur bra som helst och hon är mer än bonusmorsa efter 10 år.
    Min dotters mamma hade en dotter på tre år när vi träffades. Ungen hade en pappa som  .... inte brydde sig ett smack. Han hade barn på halvtid för att slippa underhåll helt enkelt. 
    Jag som blev "inkastad" i barnlivet var fan så mycket mer pappa än vad han var. Och det märktes även på flickan. Trots att det sket sig är ja än idag stolt över min insats. Och lite ledsen över att vi totalt tappat en bra kontakt.

• Anonym (Hmm)
    kontrast skrev 2024-10-31 22:39:25 följande:

vad för dig att tro att du skulle Hamna som nummer två, tre eller fyra? det verkar vara en väldigt konstigt uppfattning av att man inte skulle vara prioriterad om man dejtade någon med barn.  behöver Du all uppmärksamhet av kvinnan eller ? spelar ingen roll om du skaffar egna barn med henne- har hon en nyfödd med dig kommer hon inte kunna prioritera dig ändå på samma sätt. Har man större barn så klarar de sig mer själva. Förstår inte hur man kan tro att man konkurrerar med ett barn? Hade jag träffat en man så hade jag prioriterat han väldigt högt i mitt liv. Det är dessutom två helt olika relationer. 

Vad spelar det för roll om du är först att skaffa barn med henne eller om hon har ett barn sedan tidigare? ska Hon va oskuld också eller?

Hade jag inte träffat en tjej med barn så skulle jag nog inte varit pappa idag.. 
    Vi fick ett barn tillsammans och jag har ett till med en annan mamma. 
    Är så tacksam för båda mina barn - de är idag 29 och 19 och världens bästa syskon
Svar på tråden Varför tror ensamstående mammor att man vill ta hand om deras barn?