Inlägg från: Anonym (Inte alltid) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Inte alltid)

Varför tror ensamstående mammor att man vill ta hand om deras barn?

Gör dom verkligen det? Jag menar hela tiden 

Samtidigt gillar jag hur en del vill plocka russinen ur kakan och bestämt dejta oss utan barn. Jag är inte ett dugg intresserad av män med barn. Och jag gör det alltid klart innan. Så ingenting ska missförstås.

Och dom flesta med barn brukar dejta andra med barn. Det blir oftast smidigast så.

Vänd på det, du måste bli mer specifik och bestämd med att du inte dejtar eller har något intresse för kvinnor med barn. Så är problemet löst.

Jag var på dejt en gång med en man som ljög om det. Han kunde inte ha gjort situationen mycket värre. Drog någon saga om att han verkligen ville ha mig. Och att jag "tids nog" skulle lära mig att uppskatta hans barn om vi bara umgicks tillräckligt mycket. Totalt gränslös och respektlös. Ville inte ha något med människan göra.

Det är nog dessa du syftar på. Men hur ofta händer det? Väldigt ovanligt. Så länge du talar om att du inte är intresserad av kvinnor med barn. Är inte svårare än så

Svar på tråden Varför tror ensamstående mammor att man vill ta hand om deras barn?