Lämna 12 åring ensam två nätter
Med tanke på hans personlighet tycker jag det låter helt lugnt att han kan stanna hemma själv i två dagar. Swisha honom 500 för käk också är mitt tips, det låter tråkigt om han och du ska fixa matlådor hemma. 😉
Med tanke på hans personlighet tycker jag det låter helt lugnt att han kan stanna hemma själv i två dagar. Swisha honom 500 för käk också är mitt tips, det låter tråkigt om han och du ska fixa matlådor hemma. 😉
Självklart går det bra.
Jag förstår verkligen inte er som säger nej. Jag fattar verkligen inte hur folk tänker. Det är så många som nuförtiden skapar dessa individer som inte kommer klara sig senare i livet. Så känns det verkligen.
Såg en tråd på fb för någon dag sen där en diskussion uppstod om vilka ansvarsområden folk ger till sina tonåringar. Och så många vart helt rasande över att tonåringar skulle hjälpa till att städa sina rum. Eller att dom ens fick starta en spis.
Huuuur ska dessa unga växa upp? Vid 20 års ålder kan dom knappt koka pasta. Och folk blir förvånade över att dom inte kan behålla ett jobb. För deras morsa mammar med dom så mycket så dom fattar ingenting om den verkliga världen.
Ni gör era barn sån jäkla otjänst. Så det är sorgligt.
Och sen ser vi dessa inlägg på familjeliv av kvinnor som skriver om män som inte tar ansvar över sina hem. Weeeell, deras morsor sitter i detta kommentarsfält.
Precis den typen av uppfostran och daltande skapar dessa individer.
Vidrigt.