• Anonym (Fundersam)

Otrohet?

Är det otrohet att sitta på FL och läsa runt vad olika människor skriver om sina fantasier om sex och sexrelaterade saker och blir kåt av det? 
    Sambon vet inte att jag är på FL och läser olika saker. 

• Svar på tråden Otrohet?
  • Anonym (Fundersam)
    Tecum skrev 2024-10-29 18:42:33 följande:

Om du blir kåt av så lite är det bara att gratulera! Jag tycker det är helt oskyldigt och hade inte haft något emot om min fru gjort det. Och om du blir kåt kommer det väl sambon till godo?

När jag blir kåt händer det att sambon får en omgång och ibland så runkar jag. Glad
  • Kunniglingvist

Ens sambo behöver inte gilla allt man gör. Eller veta allt man gör. Det betyder inte att det är otrohet. Vansinnigt att kalla det otrohet om någon har sexuella fantasier eller tankar om någon som helst annan än sin partner.

För mig blir otrohet när du har icke-vänskaplig kontakt med någon. När du på något sätt agerar. Sexchat anonymt eller inte, flirta med någon. Söka kontakt med någon som tänder dig. När den här relationen som skapas mellan dig och den andre blir något du behöver hålla hemligt. Osv osv.

Det behöver inte nödvändigtvis finnas sexuella element. Har en vän som hade en väldigt känslomässig relation till en annan än hennes man, som berättade väldigt personliga och intima saker. Typ förälskelse. När karln fick reda på det kände han sig betydligt mer sviken än om hon bara haft sex med någon. 

Det är dock en oerhört stor skillnad på att hålla en fantasi hemlig och att hålla någon form av relation/kontakt hemlig

• Anonym
    Kunniglingvist skrev 2024-10-30 01:14:12 följande:

Ens sambo behöver inte gilla allt man gör. Eller veta allt man gör. Det betyder inte att det är otrohet. Vansinnigt att kalla det otrohet om någon har sexuella fantasier eller tankar om någon som helst annan än sin partner.

För mig blir otrohet när du har icke-vänskaplig kontakt med någon. När du på något sätt agerar. Sexchat anonymt eller inte, flirta med någon. Söka kontakt med någon som tänder dig. När den här relationen som skapas mellan dig och den andre blir något du behöver hålla hemligt. Osv osv.

Det behöver inte nödvändigtvis finnas sexuella element. Har en vän som hade en väldigt känslomässig relation till en annan än hennes man, som berättade väldigt personliga och intima saker. Typ förälskelse. När karln fick reda på det kände han sig betydligt mer sviken än om hon bara haft sex med någon. 

Det är dock en oerhört stor skillnad på att hålla en fantasi hemlig och att hålla någon form av relation/kontakt hemlig

För mig är detta inte otrohet.
    Svek? Absolut. Men inte otrohet.
  • Anonym (Kille)

Nej det anser jag inte som otrohet. Att läsa vad andra skriver o bli kåt av det? Det är ju inte ens i närheten av o chatta med någon o bli kåt av det. 

Nu har du förvisso skrivit i trådar osv. Men annars vet ingen om dig om du inte gör dig synlig. Om min sambo skulle läsa sexuella trådar o bli kåt av det så hon onnanerar så får hon väl göra det. Kunde inte bry mig mindre.

• Anonym (Fundersam)
    Anonym (Kille) skrev 2024-10-30 06:12:02 följande:

Nej det anser jag inte som otrohet. Att läsa vad andra skriver o bli kåt av det? Det är ju inte ens i närheten av o chatta med någon o bli kåt av det. 

Nu har du förvisso skrivit i trådar osv. Men annars vet ingen om dig om du inte gör dig synlig. Om min sambo skulle läsa sexuella trådar o bli kåt av det så hon onnanerar så får hon väl göra det. Kunde inte bry mig mindre.

Ja precis man har ju ingen privat kontakt med någon annan. Det ända är ju att jag svarar och skriver i trådar. Delar med av mina sexfantasier och vad man gillar etc. 
  • Kunniglingvist
    Anonym skrev 2024-10-30 05:08:46 följande:
    För mig är detta inte otrohet.
    Svek? Absolut. Men inte otrohet.
    Tror de flesta accepterar "porrsurfning", men när objektet för din fantasi blir en verklig och åtkomlig person som själv svarar och tänds av dig och dina ord tror de flesta partners skulle säga annorlunda 
  • Anonym (gg)

Nä jag tycker inte det är otrohet eller på gränsen. 

• Anonym (Fundersam)
    KimLinnefeldt skrev 2024-10-30 10:15:35 följande:

Hoppas att min fru också skulle göra det, läsa på FL, läsa noveller och onanera, sexchatta anonymt.

Jag håller med dig. 
    Jag hade inte haft något emot om min sambo satt och läste på FL och vart kåt. 
    Jag hade inte haft något emot att min sambo sexchatta med andra bara det är anonymt. Varken min sambo eller den andre ska veta vilka dom är och inte upprepande ggr med samma person. 
    Det är ju bara lite hjälp på traven när man är kåt och inte vill känna sig ensam just i onanerande stunden. Glad
  • Kunniglingvist
    Anonym (Fundersam) skrev 2024-10-30 10:44:17 följande:
    Jag håller med dig. 
    Jag hade inte haft något emot om min sambo satt och läste på FL och vart kåt. 
    Jag hade inte haft något emot att min sambo sexchatta med andra bara det är anonymt. Varken min sambo eller den andre ska veta vilka dom är och inte upprepande ggr med samma person. 
    Det är ju bara lite hjälp på traven när man är kåt och inte vill känna sig ensam just i onanerande stunden. Glad
    En generell fråga, har du kontakt med andra själv? Eller är du mer av en fluktare?
Svar på tråden Otrohet?