Inlägg från: Anonym (Fundersam) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fundersam)

Otrohet?

Är det otrohet att sitta på FL och läsa runt vad olika människor skriver om sina fantasier om sex och sexrelaterade saker och blir kåt av det? 
    Sambon vet inte att jag är på FL och läser olika saker. 

• Svar på tråden Otrohet?
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym skrev 2024-10-29 15:56:26 följande:

Nej.

Så du skulle inte bli ledsen om din partner satt och läste på FL och blir kåt av vad andra skriver och bollar svar med andra i olika trådarna?
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym skrev 2024-10-29 16:02:19 följande:
    Det sa jag inte,  jag sa att jag inte ser det som otrohet. 
    Varför smyger du med det?
    Okej men du hade inte tyckt om det om din partner hade gjort det? 

Vet inte riktigt har bara blivit så. Obestämd
  • Anonym (Fundersam)
    Tecum skrev 2024-10-29 18:42:33 följande:

Om du blir kåt av så lite är det bara att gratulera! Jag tycker det är helt oskyldigt och hade inte haft något emot om min fru gjort det. Och om du blir kåt kommer det väl sambon till godo?

När jag blir kåt händer det att sambon får en omgång och ibland så runkar jag. Glad
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (Kille) skrev 2024-10-30 06:12:02 följande:

Nej det anser jag inte som otrohet. Att läsa vad andra skriver o bli kåt av det? Det är ju inte ens i närheten av o chatta med någon o bli kåt av det. 

Nu har du förvisso skrivit i trådar osv. Men annars vet ingen om dig om du inte gör dig synlig. Om min sambo skulle läsa sexuella trådar o bli kåt av det så hon onnanerar så får hon väl göra det. Kunde inte bry mig mindre.

Ja precis man har ju ingen privat kontakt med någon annan. Det ända är ju att jag svarar och skriver i trådar. Delar med av mina sexfantasier och vad man gillar etc. 
  • Anonym (Fundersam)
    KimLinnefeldt skrev 2024-10-30 10:15:35 följande:

Hoppas att min fru också skulle göra det, läsa på FL, läsa noveller och onanera, sexchatta anonymt.

Jag håller med dig. 
    Jag hade inte haft något emot om min sambo satt och läste på FL och vart kåt. 
    Jag hade inte haft något emot att min sambo sexchatta med andra bara det är anonymt. Varken min sambo eller den andre ska veta vilka dom är och inte upprepande ggr med samma person. 
    Det är ju bara lite hjälp på traven när man är kåt och inte vill känna sig ensam just i onanerande stunden. Glad
  • Anonym (Fundersam)
    Kunniglingvist skrev 2024-10-30 10:47:06 följande:
    En generell fråga, har du kontakt med andra själv? Eller är du mer av en fluktare?
    Jag har inte kontaktat med andra själv. Men hade gärna haft men det gillar inte min sambo. 
    Har du kontakt med andra? 
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (Fundersam) skrev 2024-10-30 10:55:54 följande:
    Jag har inte kontaktat med andra själv. Men hade gärna haft men det gillar inte min sambo. 
    Har du kontakt med andra? 
    Jag tycker det är okej så länge kontakten sker över nätet och inte övergår till IRL. 
  • Anonym (Fundersam)
    Kunniglingvist skrev 2024-10-30 12:09:11 följande:
    Kan förstå det. Ibland är det lätt att frestas göra saker man inte borde. Gäller att veta var drar gränser. Jag har har välförtjänt dåligt samvete för att jag flera gånger genom åren haft kontakt med andra. Kan rationalisera det hela med att jag inte gjort något offline. Men vet att det är fel såklart, att det är över gränsen
    Har du bara sexchattat med tjejer/kvinnor dom gångerna genom åren eller har ni skickat nakenbilder till varandra med? 
  • Anonym (Fundersam)
    Kunniglingvist skrev 2024-10-30 13:12:18 följande:
    Har skrivit en del erotiska noveller genom åren, för att få utlopp för fantasier som inte borde förverkligas i ett monogamt förhållande. Ibland blir man kontaktad an någon som resonerar med fantasin. Det har blivit både ett och annat. Bilder absolut. Men ju mindre anonymt det blir ju sämre blir samvetet. 

Tror du att du själv kommer kunna låta bli att eskalera? Klara av att vara anonym, att aldrig kontakta någon?
    Har sexchatta och sånt förut i tiden. Det är ju spännande och riktigt upphetsande. Tungan ute
    Men kan nog hålla mig ifrån det nu hoppas jag. 
  • Anonym (Fundersam)
    KimLinnefeldt skrev 2024-10-30 20:43:30 följande:
    Jag vill ju att hon ska vara en erotisk varelse som njuter av att ha en kropp
    Ja leka med sig själv kan vara så underbart Glad
Svar på tråden Otrohet?