• Agda90

Varför är flickor så dåliga på bollsporter? Gymnastiken i skolan och lite annat.....

Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-29 22:06:47 följande:
    Jag skulle skämmas. Jag har aldrig förlorat mot en tjej i hela mitt liv. Jag var med i uttagningarna till Stockholms distriktslag i min sport som är en av de absolut populäraste bland killar med enorm konkurrens. Inte som Tennis där bara fint folk och deras avkommor får leka sinsemellan. 
    Skulle du på allvar skämmas om en tjej var bättre än dig?
    Du vill banta tjejer som är tjocka, du skulle skämmas om en tjej var bättre på en sport än dig... Du vill inte ha en livskamrat, du vill ha någon som du kan forma efter Dina preferenser. Det är sjukt oattraktivt. 

Var är ödmjukheten inför att vi alla är olika?
    Att vi är olika bra på olika saker? 
    Jag tycker inte att fotboll är roligt, varför skulle jag lära mig spela boll då? 
    Jag har ridit när jag var yngre, jag tränar boxning, crossfit, step och älskar att vandra. 
    De gångerna jag har sett killar/män på en häst har de skumpat runt med en skräckslagen min. Innan de lyckades ta sig upp på hästryggen var de kaxiga som f-n.
    Lite samma med boxning. Det finns män som inte vill träna med mig för att jag slår så hårt.

I ditt nick kan du ta bort både "svensk" och "man" och behålla "halv" för någon riktig man är du inte. 
Svar på tråden Varför är flickor så dåliga på bollsporter? Gymnastiken i skolan och lite annat.....