Inlägg från: Anonym (S) |Visa alla inlägg
  • Anonym (S)

Varför är flickor så dåliga på bollsporter? Gymnastiken i skolan och lite annat.....

Inget som jag upplevt. Var många handbolls tjejer och innebandy tjejer i vår skola 

• Anonym (S)
    PH76 skrev 2024-10-30 09:18:59 följande:
    Jo det är fortfarande skillnad, testa en armbrytningstävling innan puberteten så får du se. Det är inte lika stor skillnad men fortfarande en märkbar skillnad.
    Jasså? Jag och en till tjej i klassen slog klasskompisarna i armbrytning i 5:an/6:an. Hon med vänster arm och jag med höger arm. 
  • Anonym (S)
    Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-31 12:29:31 följande:
    Jo det är stor skillnad där med. Sen blir skillnaden ännu större efter puberteten. 
    Fram tills puberteten kan begåvade flickor hänga med i tempot och kvaliteten som killarna har, efter puberteten kan inte ens de extra begåvade tjejerna hänga med. 

Men några få undantag som mer bekräftar regeln så är det så. 
    Ser dina trådar lite då och då. Varför lägger du så mycket energi på hur dåliga kvinnor är och hur mycket bättre män är? Om du ser ner så mycket på oss kvinnor gör oss en tjänst och sluta lägga energi på oss och fokusera på alla bra män istället. Har du kommit ut som homosexuell än? 
  • Anonym (S)
    Anonym (Mx) skrev 2024-10-31 15:38:47 följande:
    Snyggt att använda homosexualitet som skällsord och på ett nedsättande sätt bara för att du blir upprörd.
    Läs om min kommentar. Använder inte homosexualitet som skällsord. Men en man som ser ner på kvinnor så mycket kan knappast vara intresserad av kvinnor. Därav förstår jag inte varför TS lägger så mycket energi på människor han bara ser ner på. Mest logiska att han faktiskt lägger den energin på människor av det kön han faktiskt gillar och ser upp till. Jag tycker inte det är fel att vara varken homo, bi eller hetero. Jag kan bara inte förstå hur han sitter och startar så många trådar där han ser ned på kvinnor, är ganska uppenbart att han inte gillar kvinnor. Istället för att han sitter och hatar på kvinnor är det bättre han lägger den energin på sig själv och även på de män han älskar. Tex jag som är kvinna och hetero lägger min energi på att älska min man och mig själv. Jag skulle inte vinna något alls på att sitta och hata på andra kvinnor för att jag gillar män. 
  • Anonym (S)
    Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-31 21:38:29 följande:
    När jag läser såna här inlägg så tänker jag direkt på vilka sorts män ni stöter på? 
    Vad är det för män? 

Feminiserade cuckar som gråter i grupp eller vad är det frågan om? 

Har aldrig i hela mitt liv stött på en flicka eller kvinna som varit fysiskt överlägsen mig i någonting. 
    Kan bero på dina nedvärderande åsikter om kvinnor. Det gör att många kvinnor undviker dig och det minskar sannolikheten att du möter på en starkare kvinna än dig. 
Svar på tråden Varför är flickor så dåliga på bollsporter? Gymnastiken i skolan och lite annat.....