• molly50

Märklig KK-relation

Anonym (FundersamKK) skrev 2024-10-29 13:22:06 följande:

Jag skrev att jag börjar tycka om dig.
    Då skrev han det är därför man bara ska ha sex och inget mera.
    Jag svarade du får du nog träffa en annan som är villig att ställa upp.

Jag är för övrigt skilj och har 3 barn med exmannen varannan vecka.
    Barnen är alla under 18 år, så jag vill inte flytta i hop, gifta mig eller får flera barn.

Har han svarat något mer på det?
    Fortsätter han låtsats som att inget har hänt och vill fortsätta träffa dig för sex så säg bara att du inte vill träffa honom mer.
    Att du vill ha något mer än bara sex.
    Det är helt ok att inte vilja vara någons sexleksak.
  • molly50
    Anonym (FundersamKK) skrev 2024-10-30 12:23:35 följande:

I går gjorde vi (jag) mitt avslut, vi bestämde att det var sista gången vi skulle ha sex. Jag åkte hem till honom och han öppnade upp portdörren och vi pussades innan vi gick in. Det var inte alls stelt utan som det har varit innan. Han tog en dusch och jag underhöll hans hund inne i tv rummet. När han var klar satte vi oss i soffan och hade en helt vanlig konversation och uppdatering om hans jobb.  Han var rätt slitet att jobbat över tid. Så vi gick inte till sovrummet, slog på en en skräckis och låg och mös. Det blev sex av det. Och mitt i akten sade jag, - jag börjar bli kär i dig, och han svarade med det var ju inte bra. Sov inte över för han skulle upp kl 4.30 som vanligt så jag åkte hem. När jag skulle åka passade han ta ut hunden för att nattkissa. Så vi pussades två gånger utanför porten innan jag skulle gå.

Vet hur jävla sjukt detta låter. 

För din egen skull så träffa honom inte mer nu.
    Hör han av sig igen och vill ses för sex så säg bara nej.
    Nu när han vet vad du känner så är det ju direkt elakt av honom att utnyttja dig för sex.
Svar på tråden Märklig KK-relation