Märklig KK-relation
Hej,
Jag började chatta med en man på ett ställe online och vi bestämde oss för att ses irl. Som sagt vi gjorde det, träffades på ett café för att fika och sedan vidare till hans lägenhet. Hemma hos honom tittade vi på tv och var mysiga (ej kyssar/pussar eller sex). Allt gick bra och samtalet flöt på. Han följde mig till bussen och vi pussades hej då och bestämde oss att träffas några dagar senare. Samma dag som vi skulle träffas fick jag ett meddelande att han inte ville ha en relation. Men vi fortsatte att hålla kontakt via messenger. I all röra byttes bilder som jag inte är så stolt över från båda hållen. Så vi träffades denna fredag igen hemma hos honom. Vi hälsade på varandra med en puss. Och vi hade sex på hans soffa och tittade på tv. Vi bestämde att träffas dagen där på. När vi skiljdes åt ute på gatan pussade vi varandra. Vi skulle ha träffas på lördag men han var sliten ifrån jobbet. På söndag försökte jag nå honom men utan svar. och frågade vad det var för fel. Då skrev han att jag stressar honom, han vill inte ha en relation utan bara sex. Jag skrev att jag förstod och att jag vill avbryta, för jag hade fått känslor av honom. Så i min värld när någon skriver- tack då vet jag. Då menar jag nu dritter jag i detta och går vidare. Så i går på måndagen kom ett meddelande in från honom på messenger, jag har slutat jobbet nu. Jaha, tänkte jag (bra för dig). Men jag följde upp vår konversation och så det sista han skrev var att han kan ställa upp på sex men inget mer. Tack tänkte jag igen. Då vet jag igen. Nu kommer han säkert skriva igen att han är hemma ifrån jobbet i kväll. Han skrev på lunchen nu. Förbannade och förvirrad av ett märkligt kk-förhållande.