• Mirre99

Negativt test på BIM+5

Åh, vilken cykeldag är du på? 
    Jag har själv ett barn sedan innan. Plussade då på cykeldag 40. Negativt test dag 37. Om det kan hjälpa lite?

Just nu försöker vi också med andra barnet och senaste cykeln var 33 dagar. Dag  32 imorgon, så får se om vi lyckats eller om mensen kommer i dagarna. Vore kul med ett plus Glad

• Mirre99

Ja kan vara värt att testa med såna test ja. Borde ju visa utslag? Håller tummarna.

Ja det hade varit kul, men vill inte våga hoppas riktigt än. Men jag är också sån,  om det nu inte skulle blivit något kan ju mensen gärna få komma så man isåfall kan fokusera på kommande cykel och göra nytt försök. Och annars vore det fantastiskt med ett plus Glad

• Mirre99
    Anonym (EJL) skrev 2024-11-01 07:53:03 följande:

Wow ett plus? Grattis!
  • Mirre99
    Anonym (EJL) skrev 2024-11-01 21:35:06 följande:
    Hur går det för dig? Kom din mens? 
    Cykeldag 35 imorgon, ingen mens. Testade negativt idag på ultratidigt test. Men det kan fortfarande vara tidigt då jag tror jag ägglossade för 9 dagar sen. Så nu går man och hoppas ändå lite. Plussade som sagt med 1:an dag 40, så kanske inte helt kört än..hmm.  
  • Mirre99
    Anonym (EJL) skrev 2024-11-02 08:37:06 följande:
    Jag håller verkligen tummarna för dig, du kanske hade ägglossning senare än du tror du också. Jag testade ju negativt med testa tidigt i tisdags, och positivt i fredags 🙏🏼

Tack! då plussade du på dag 43, visst?
    har du haft några symtom? 

• Mirre99
    Anonym (EJL) skrev 2024-11-02 18:50:54 följande:

Ja precis, dag 43! Det senaste negativa tog jag dag 40. 
    Jag har varit otroligt svajig i mitt humör och väldigt kort tålamod. Sen har jag fått en massa hormonfinnar, så jag trodde absolut att jag var gravid, men samtidigt så vågar man ju inte tro nått, och många symtom är ju lika för mens och graviditet. Men fick finnar vid tiden kring mitt missfall också så blev direkt att tro att jag var gravid när dom kom tillbaka för det brukar jag inte få vid mens. 

Jag håller fortfarande mina tummar för dig, du får gärna uppdatera 🙏🏼

Spännande! Hoppas att allt går bra för dig med graviditeten,

Med 1:an hade jag noll symtom.
    Nu har jag känt mig skengravid ett tag..haha! Men idag har jag haft någon konstig tjock mjölkig flytning jag inte känner igen. Brukar inte ha innan mens. 
    CD 37 imorgon..väntar faktiskt till dag 40 och tar ett test om inte mensen dykt upp!
  • Mirre99
    Mirre99 skrev 2024-11-03 21:31:27 följande:
    Spännande! Hoppas att allt går bra för dig med graviditeten,

Med 1:an hade jag noll symtom.
    Nu har jag känt mig skengravid ett tag..haha! Men idag har jag haft någon konstig tjock mjölkig flytning jag inte känner igen. Brukar inte ha innan mens. 
    CD 37 imorgon..väntar faktiskt till dag 40 och tar ett test om inte mensen dykt upp!
    Skulle inte sagt det att jag inte brukar ha sånt innan mens. För idag kom mensen 🙃 

Så det blir till att försöka så fort som möjligt igen och hoppas på bättre tur nästa gång 
Svar på tråden Negativt test på BIM+5