• Anonym (EJL)

Negativt test på BIM+5

Hej, läst mycket trådar här men tänkte jag kunde starta en egen för att få lite mer svar. 

Min mens är sen, skulle ha kommit i torsdags och idag är det tisdag. Jag testade mig på fredagen samt i morse (tisdag) men negativt på båda. Jag körde med CB digitaltest, dock inte testa tidigt utan dom som reagerar på 25ug. Min mens brukar inte vara sen, och är den det så är det någon dag hit eller dit. 

Jag har haft som växtvärk i magen till och från i några dagar samt haft lite mindre hungerkänsla. Jag har ett barn sen tidigare, men kan det vara så att jag denna gång producerar hcg väldigt lågt så att det inte ger utslag på testet fast ändå känner lite små symtom? Eller när det med störta sannolikhet så att jag inte är gravid? 

Fick ett missfall i juni, och haft mens efter det. 

Vad tror ni?

• Svar på tråden Negativt test på BIM+5
  • Mirre99

Åh, vilken cykeldag är du på? 
    Jag har själv ett barn sedan innan. Plussade då på cykeldag 40. Negativt test dag 37. Om det kan hjälpa lite?

Just nu försöker vi också med andra barnet och senaste cykeln var 33 dagar. Dag  32 imorgon, så får se om vi lyckats eller om mensen kommer i dagarna. Vore kul med ett plus Glad

• Anonym (EJL)

Dag 40 idag, har normalt en cykellängd på 36 dagar! 

Har köpt hem testa tidigt test som jag tänker testa med om mensen inte kommer inom ett par dagar tänker jag? 
    Hoppas på positiva besked för er!! Skäms

• Mirre99

Ja kan vara värt att testa med såna test ja. Borde ju visa utslag? Håller tummarna.

Ja det hade varit kul, men vill inte våga hoppas riktigt än. Men jag är också sån,  om det nu inte skulle blivit något kan ju mensen gärna få komma så man isåfall kan fokusera på kommande cykel och göra nytt försök. Och annars vore det fantastiskt med ett plus Glad

• Daphodil

Tyvärr låter det mest som att mensen är sen. Hade en riktigt lång cykel en gång när jag ville bli gravid, fick upp hoppet men näpp. 

Hoppas det tar sig snart!

• Anonym (EJL)

Ja det är ju så segt om man inte är gravid att inte bara mensen kan komma så man kan försöka på nytt? 
    kommer inte mensen men jag fortfarande har molande värk i magen (inte så långt ner som när man har mensvärk utan lite högre upp) så blir man ju orolig vad det kan vara, om det är något som är fel. 

• Mirre99
    Anonym (EJL) skrev 2024-11-01 07:53:03 följande:

Wow ett plus? Grattis!
  • Anonym (EJL)

Min text försvann tydligen så det bara blev bilder? 
    jag misstänker att det är ett plus, ska våga mig på ett digitalt i morgon få se vad det säger Tyst 
    Men om det visar plus så här långt efter Bim så bör jag haft ägglossning mycket senare än vad jag trott! 

• Anonym (EJL)
    Mirre99 skrev 2024-11-01 14:46:47 följande:
    Wow ett plus? Grattis!
    Hur går det för dig? Kom din mens? 
  • Mirre99
    Anonym (EJL) skrev 2024-11-01 21:35:06 följande:
    Hur går det för dig? Kom din mens? 
    Cykeldag 35 imorgon, ingen mens. Testade negativt idag på ultratidigt test. Men det kan fortfarande vara tidigt då jag tror jag ägglossade för 9 dagar sen. Så nu går man och hoppas ändå lite. Plussade som sagt med 1:an dag 40, så kanske inte helt kört än..hmm.  
Svar på tråden Negativt test på BIM+5