Inlägg från: Anonym (EJL) |Visa alla inlägg
  • Anonym (EJL)

Negativt test på BIM+5

Hej, läst mycket trådar här men tänkte jag kunde starta en egen för att få lite mer svar. 

Min mens är sen, skulle ha kommit i torsdags och idag är det tisdag. Jag testade mig på fredagen samt i morse (tisdag) men negativt på båda. Jag körde med CB digitaltest, dock inte testa tidigt utan dom som reagerar på 25ug. Min mens brukar inte vara sen, och är den det så är det någon dag hit eller dit. 

Jag har haft som växtvärk i magen till och från i några dagar samt haft lite mindre hungerkänsla. Jag har ett barn sen tidigare, men kan det vara så att jag denna gång producerar hcg väldigt lågt så att det inte ger utslag på testet fast ändå känner lite små symtom? Eller när det med störta sannolikhet så att jag inte är gravid? 

Fick ett missfall i juni, och haft mens efter det. 

Vad tror ni?

• Svar på tråden Negativt test på BIM+5
  • Anonym (EJL)

Dag 40 idag, har normalt en cykellängd på 36 dagar! 

Har köpt hem testa tidigt test som jag tänker testa med om mensen inte kommer inom ett par dagar tänker jag? 
    Hoppas på positiva besked för er!! Skäms

• Anonym (EJL)

Ja det är ju så segt om man inte är gravid att inte bara mensen kan komma så man kan försöka på nytt? 
    kommer inte mensen men jag fortfarande har molande värk i magen (inte så långt ner som när man har mensvärk utan lite högre upp) så blir man ju orolig vad det kan vara, om det är något som är fel. 

• Anonym (EJL)

Min text försvann tydligen så det bara blev bilder? 
    jag misstänker att det är ett plus, ska våga mig på ett digitalt i morgon få se vad det säger Tyst 
    Men om det visar plus så här långt efter Bim så bör jag haft ägglossning mycket senare än vad jag trott! 

• Anonym (EJL)
    Mirre99 skrev 2024-11-01 14:46:47 följande:
    Wow ett plus? Grattis!
    Hur går det för dig? Kom din mens? 
  • Anonym (EJL)
    Anonym (Nej) skrev 2024-11-01 22:13:07 följande:

Du är INTE gravid.

Testade positivt både igår och idag 😊 
  • Anonym (EJL)
    Mirre99 skrev 2024-11-01 22:11:19 följande:
    Cykeldag 35 imorgon, ingen mens. Testade negativt idag på ultratidigt test. Men det kan fortfarande vara tidigt då jag tror jag ägglossade för 9 dagar sen. Så nu går man och hoppas ändå lite. Plussade som sagt med 1:an dag 40, så kanske inte helt kört än..hmm.  
    Jag håller verkligen tummarna för dig, du kanske hade ägglossning senare än du tror du också. Jag testade ju negativt med testa tidigt i tisdags, och positivt i fredags 🙏🏼
  • Anonym (EJL)
    Anonym (?) skrev 2024-11-02 10:07:48 följande:
    Grattis TS! 😍😍😍 Alltid kul att visa ?förståsigpåare? att de har fel också hihi 
    Tack!! 🥰 Tyckte det var en lite tråkig kommentar, om hen inte trodde att jag var gravid kanske man kan skriva något i stil med, jag TROR tyvärr inte att du är gravid eller liknande istället för att säga med säkerhet att det är si eller så, för jag tror inte någon här kan säga med säkerhet om någon annan är gravid eller inte. 

Jag efterfrågade tankar och idéer från er andra med mitt inlägg men kanske en trevligare ton 🙏🏼
  • Anonym (EJL)
    Mirre99 skrev 2024-11-02 18:24:14 följande:

Tack! då plussade du på dag 43, visst?
    har du haft några symtom? 

Ja precis, dag 43! Det senaste negativa tog jag dag 40. 
    Jag har varit otroligt svajig i mitt humör och väldigt kort tålamod. Sen har jag fått en massa hormonfinnar, så jag trodde absolut att jag var gravid, men samtidigt så vågar man ju inte tro nått, och många symtom är ju lika för mens och graviditet. Men fick finnar vid tiden kring mitt missfall också så blev direkt att tro att jag var gravid när dom kom tillbaka för det brukar jag inte få vid mens. 

Jag håller fortfarande mina tummar för dig, du får gärna uppdatera 🙏🏼

• Anonym (EJL)
    Anonym (?) skrev 2024-11-02 16:30:56 följande:
    Vederbörande har förhoppningsvis lärt sig att hen inte kan avgöra huruvida andra är gravida eller inte utifrån din tråd! Lycka till med graviditeten 😍
    Tack så mycket 🙏🏼🥰
  • Anonym (EJL)
    Mirre99 skrev 2024-11-04 10:25:01 följande:
    Skulle inte sagt det att jag inte brukar ha sånt innan mens. För idag kom mensen 🙃 

Så det blir till att försöka så fort som möjligt igen och hoppas på bättre tur nästa gång 
    Åh vad typiskt, då är det bara att ladda om för nästa ägglossning så håller jag tummarna att det vill ta sig då istället! 🥰
Svar på tråden Negativt test på BIM+5