• Anonym (J)

Är det konstigt att min kille skrev "tack för igår"?

Varit ihop i 11 månader, igår gick jag på en social tillställning på hans jobb och efteråt sov vi hos honom. Jag gick hem vid lunch idag och han sms:ar mig på kvällen och avslutar med "tack för igår och idag!" Puss

Är det inte en konstig grej att skriva till sin flickvän? Känns som nåt man skulle skriva till en kollega? Övertänker jag och nojar i onödan?  Jag nojar över att det kändes lite för "artigt" på nåt vis

• Svar på tråden Är det konstigt att min kille skrev "tack för igår"?
  • Anonym (J)
    Anonym (Kvinnan) skrev 2024-10-27 21:51:07 följande:

Är det här på riktigt?

Han var bara trevlig och artig, det visar att han respekterar dig och det är det ju väldigt få killar som gör så var tacksam att du har hittat en vettig kille.

Har bara nån märklig idé att artighet skapar distans. Tur folk verkar tycka jag är löjlig :)
  • Anonym (J)
    Anonym (Kvinna ...) skrev 2024-10-28 06:37:59 följande:
    Exakt, så gör vi också. Jättefint tycker jag.  
    Verkar som det är nåt bra 🙂❤️
  • Anonym (J)
    Anonym (Y) skrev 2024-10-28 09:48:50 följande:

Haha jag hade nog höjt på ögonbrynen lite. Han menar säkert ingenting alls med det, men det låter ju väldigt formellt för att komma från ens partner. Mer något man kunnat skriva efter någon av de första dejterna. 

Hade du blivit orolig?

Han skrev så precis i början, de första veckorna efter vi träffats varför jag undrade.

Kanske var det pga att en tillställning som denna inte var nåt vanligt förekommande är min teori.
Svar på tråden Är det konstigt att min kille skrev "tack för igår"?