• Anonym (J)

Är det konstigt att min kille skrev "tack för igår"?

Varit ihop i 11 månader, igår gick jag på en social tillställning på hans jobb och efteråt sov vi hos honom. Jag gick hem vid lunch idag och han sms:ar mig på kvällen och avslutar med "tack för igår och idag!" Puss

Är det inte en konstig grej att skriva till sin flickvän? Känns som nåt man skulle skriva till en kollega? Övertänker jag och nojar i onödan?  Jag nojar över att det kändes lite för "artigt" på nåt vis

• Svar på tråden Är det konstigt att min kille skrev "tack för igår"?
  • Anonym (Men ORKA)

Åh fy fan! Ibland tycker jag så JÄVLA synd om män alltså. ORKA hålla på såhär!

• Anonym (Mannen)
    Anonym (J) skrev 2024-10-27 21:40:19 följande:
    Är det konstigt att min kille skrev "tack för igår"?

Varit ihop i 11 månader, igår gick jag på en social tillställning på hans jobb och efteråt sov vi hos honom. Jag gick hem vid lunch idag och han sms:ar mig på kvällen och avslutar med "tack för igår och idag!" Puss

Är det inte en konstig grej att skriva till sin flickvän? Känns som nåt man skulle skriva till en kollega? Övertänker jag och nojar i onödan?  Jag nojar över att det kändes lite för "artigt" på nåt vis

Sluta överanalysera och vara så kritisk. Du kommer garanterat att få ett bättre liv då 
  • Anonym (Kvinnan)

Är det här på riktigt?

Han var bara trevlig och artig, det visar att han respekterar dig och det är det ju väldigt få killar som gör så var tacksam att du har hittat en vettig kille.

• Anonym (J)
    Anonym (Kvinnan) skrev 2024-10-27 21:51:07 följande:

Är det här på riktigt?

Han var bara trevlig och artig, det visar att han respekterar dig och det är det ju väldigt få killar som gör så var tacksam att du har hittat en vettig kille.

Har bara nån märklig idé att artighet skapar distans. Tur folk verkar tycka jag är löjlig :)
  • Anonym (Mannen2)

Se det som något positivt bara och släpp det. Finns inget att bry sig om här. Väg det mot att du inte fått ett SMS överhuvudtaget.

• Maac

Jag tycker det är jättefint att få sms där man känner sig uppskattad för sin blotta närvaro :) 

Bara att suga åt sig och vara glad :)

• Florali

Jag och min kille skickar alltid sådana sms till varandra när vi setts. Det är väl bara fint och validerande. 

• Anonym (Jgfj)

Haha nej. Verkligen inte konstigt. 

Svar på tråden Är det konstigt att min kille skrev "tack för igår"?