Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Förrädarna på Tv 4. Fredagen den 25/10-24

Hoppas Ni är många som se kvällens avsnitt på Förrädarna.....Jag har tittat lite tidigare på Play då jag int orkar vänta till fredag 20.00.....

Oj vad det skulle vara skönt och bara kasta ut några personer bara så där. Personer som är precis som på Tv som i verkligheten. 

En skulle man måsta säga åt att vara TYST  det finns andra också som vill prata.

Sen måste jag säga att det finns otroligt smarta personer med i programmet.

• Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-15 20:26:25 följande:
    Jag tittar,i alla fall.

Och jag tycker att Filip är lite väl på de andra och bara pekar ut folk.
    Och nu sitter han där han sitter. I fängelsehålan och riskerar att mördas.
    Han hade dock rätt om Marie.S.
    Kul att du tittar.....Filip är på alla andra och alla ska lyssna på han,,,ja....Han vart nog ganska snopen på att hamna i fängelsehålan.

Ja jo alla har rätt i sina misstankar så även Filip.....men Marie var så uppenbar.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-15 21:12:38 följande:

Filip hade rätt om Marianne också.

Håle med
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-15 23:49:23 följande:
    Jag tyckte det var spännande.
    Förrädarna är ett bra program, men jag undrar hur vissa kommer att tycka om varann efter programmet Rynkar på näsan

Jag har en känsla av att Bodström beskyddar Filip. Tror även att det båda vet att den ena är Trogen och den andra Förrädare. Filip har inte vid nåt tillfälle sagt att Thomas Bodström skulle vara förrädare utan beskyddat han i stället. Det är lurt.

Filip skriker och gapar speciellt på kvinnfolket och det är inte snällt.

Tycker faktiskt att det är skönt att Marie och Marianne är ute dom kunde inte spela förrädare. Nu är det bara och hoppas att inte Thomas väljer Filip som förrädare för då tappar jag lusten att fortsätta att titta på programmet.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-16 17:07:33 följande:
    Jag tror nog att Tomas är ganska smart.
    Han väljer nog att inte rösta ut Filip då misstankarna kan riktas mot honom eftersom Filip varit på både Marie och Marianne.
    Jag tror inte heller att han kommer att välja Filip som förrädare.
    Snarare han,den fd polisen. Kommer inte ihåg vad han heter.
    Thomas kanske är smart, men som politiker litar jag inte på han.
    Han nämnde om när han och Kelda och Marianne satt vid bordet att klokast vore att välja Filip som Förrädare, men Kelda sa Nej.

Jag har svårt att tro att Thomas vill ha den före detta polisen, men helt klart han om någon är väldigt smart.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-16 17:34:54 följande:
    Det var väl Kelda som ville ha den fd polisen.
    Och det tror jag också är smartare.
    Ja Kelda ville ha fd polisen, men Thomas ville ha Filip.
  • Jhannis
    Anonym (Dino) skrev 2024-11-16 18:13:10 följande:

De kommer att välja någon i de starkas gäng. Skulle gissa på Liam, möjligen Anna.

Det skulle inte jag tro eftersom många vill få ut Liam och Anna....Klart dom två är smarta, men smartast är FD polis......Han ser igenom alla andra.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-16 19:59:53 följande:
    Och just därför så kanske de väljer honom till förrädare.
    Förhopningsvis....men då får det säga till på skarpen åt Bodström.
  • Jhannis
    Anonym (Dino) skrev 2024-11-16 20:27:35 följande:
    Alla utom Bodström...
    Ja håller med....Bodström vill bara ha den gapiga Filip för dom två håller varandra om ryggen.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-17 12:04:54 följande:
    Och Kelda sa väl att hon ville ha den fd polisen till förrädare?
    Eller hörde jag fel?
    Ja Kelda sa det, men kommer Bodström och lyssna på henne.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-17 14:46:39 följande:
    Det hoppas jag.
    Det hoppas jag med, men du vet hur kluriga politiker är Rynkar på näsan
  • Jhannis
    Anonym skrev 2024-11-17 15:04:48 följande:
    De kommer försöka värva hon med kalufsen, den lite äldre damen.

Observera, gissning!

Själv hade jag satsat på Anna eller Filip, men jag kanske inte är smart nog.
    Anna skulle gå an, men inte gapiga Filip....Tänk om han lät någon annan prata och få prata färdigt innan han börjar överrösta alla andra. Han visar ingen RESPEKT.
  • Jhannis

Förrädarna kan väja av dem som är nämnda, men jag hoppas att FD polisen, Annett Norberg och det lite äldre männen kommer på vilka förrädarna är så att det är det trogna som vinner.

Vill inte att Bodström, Kelda eller Filip vinner.

• Jhannis
    Anonym skrev 2024-11-18 17:54:21 följande:
    Jag hejar på Bodström jag. 
    En gång i tiden gillade jag Bodström, men sen när jag har lyssnat på han som politiker kan jag inte med han.
Svar på tråden Förrädarna på Tv 4. Fredagen den 25/10-24