Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Förrädarna på Tv 4. Fredagen den 25/10-24

Fler som tittar på Förrädarna på Tv 4?. 

Årets deltagare var en salig blandning av både politiker och komiker och klart tv-kändisar.

Hoppas någon vill diskutera om programmet.

• Svar på tråden Förrädarna på Tv 4. Fredagen den 25/10-24
  • Jhannis
    Anonym (Dino) skrev 2024-10-27 19:55:03 följande:

Kul upplägg.

Marie är för är för snäll. Hon såg ut som ett får bland vargar. :D

Ja Marie kommer nog inte klara av att vara Förrädare det trogna kommer nog att fatta att hon är Förrädare.

Men bra att Wetterstam åkte ut. Synd bara att den snälla killen vad han nu hette valdes ut, men han verkade för nervös så det blev hans fall.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-10-27 19:57:40 följande:

Jag brukar titta på det. Glad

Hej Molly! Kul att även du ser på programmet Skrattande
  • Jhannis
    Anonym (Me) skrev 2024-10-27 20:05:27 följande:

Tycker  de e så konstig att många i grupp röstar å Tycker som den som låter mest !

Alla röstar efter egen vilja. Nu var det den som var tystast som åkte ut.
  • Jhannis
    Anonym (Me) skrev 2024-10-27 20:21:41 följande:
    Ja men de va ju för att den gappiga gick på som en idiot!
    Håller med dig. Det finns en deltagare som tror att han äger hela Förrädarna och ingen annan får säga nåt.
  • Jhannis

Vad tycker ni om alla deltagare som är med? Det som är Trogna och det som är Förrädare?

Jag måste säga att det som var med i förra Förrädarna var roligare deltagare. Nu verkar alla lite tråkiga, men jag hoppas att Jocke går långt eller vinner. Hans och Jonnas "Spökjakter" gillar jag.

• Jhannis
    molly50 skrev 2024-10-27 22:03:29 följande:
    Har inte hunnit bilda mig en uppfattning ännu efter bara ett avsnitt.
    Jag tyckte det första avsnittet gav verkligen sken av  vilka som spelar högt om man jämför med förra avsnittet.
  • Jhannis
    Jhannis skrev 2024-10-27 22:34:28 följande:
    Jag tyckte det första avsnittet gav verkligen sken av  vilka som spelar högt om man jämför med förra avsnittet.
    Menar den hela programmet som gått tidigare. Där var det tre förrädare. En var väldigt bra, men åkte ut tidigt. Den förrädaren som kom längst och vann hon var verkligen elak in i det längsta och vann alla pengar........Demon Hon svek en vän som hon lurade in i Förräderiet.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-01 20:20:04 följande:

Bara jag som tittar ikväll? 

Jag tittade Förrädarna på play på dan och glömde att jag startat tråden så det blev inget skrivet här.

Undrar om produktionen snart får gå emellan folket som är med....Det grälas och skriks och som oftast så är de en person som som ser till att det blir gräl.

Marie S och Marianne kommer nog åka ut eftersom det visar nervositet. Många av det trogna har redan räknat ut vilka som är förrädare.

Väldigt tråkigt att Jocke åkte ut gången innan.
Svar på tråden Förrädarna på Tv 4. Fredagen den 25/10-24