Inlägg från: Anonym (Samme) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Samme)

Minskad lust 40+ man

Jag har i princip samma problem och det är så frustrerande eftersom jag sedan något år tillbaka har en flickvän med en fantastisk kropp och som är riktigt bra i sängen. Vi sover ofta nakna bredvid varandra men 9 av 10 kvällar händer inte något sexuellt främst på grund av att jag ser allt det jobbiga i att ha sex. Det är en fysisk aktivitet som ställer en massa krav på mig, tänk om jag slaknar.. vilket jag ofta brukar göra osv. Kan pussa lite på henne och sedan somna. Mitt yngre jag skulle ha blivit galen på mig.

• Anonym (Samme)
    Anonym (60+) skrev 2024-10-30 17:38:20 följande:

Mitt första och enklaste råd är att skaffa Tadalafil eller Sildenafil. Detta är punkt 1A. Testa gärna båda för att se vilken som passar dig bäst.
    Jag själv använder båda, för de ger olika fördelar vid olika tillfällen.

Nu vet inte jag hur det är om man får göra reklam på detta forum eller inte. Men jag skulle vilja testa dessa preparat. Men vet inte vilken styrka man ska ha och vilka sidor man kan lita på. Var in och klickade på en tjänst som hette apomeds. Trots att jag fyllde i att jag bara hade problem ibland så blev jag rekommenderad ett storpaket av 100 mg. Vilka sidor kan man lita på och som även är hyffsat diskreta?
Svar på tråden Minskad lust 40+ man