Flashback: Kvinnor gamla och förfaller från det att de blivit 23 år. Era åsikter?
Det där ju bara nonsens.
Gäller det äktenskap med en "alfaman" skulle jag tro att 25 år är den ideala åldern för den som ska vara värdig att gifta sig med honom. Hon är vuxen och samtidigt ung nog att vara högfertil.
Det beror förstås på alfamannen också. Han kanske räknas vara i sin prime när han är 30-35 år. Är han 50 år så är han mindre attraktiv för en "alfahona" på 25 år. Åas har han troligen redan fått barn i sitt första äktenskap då. Så han kan nöja sig med en vacker och välbevarad 40-åring då, som troligen själv fått barn tidigare.
Men den man som själv har fyllt 16 år för länge sedan men ända föredrar 16-åriga tjejer, den har jag inte mycket respekt för.
Och alla vi övriga som bara är beta, delta, gamma etc behöver inte bry oss.
Varför öht poängsätta kvinnors utseende på detta sätt? Tror sig alla dessa män vara rika/berömda "alfahannar" som bara kan välja och vraka? Och har de öht inga funderingar på vilka personligheter de passar ihop med (inga alls misstänker jag)? Det finns ingen gräns för ytligheten.
Själv tycker jag att 30 år är den bästa åldern för både män och kvinnor. Då bör man ha fått lite vett i skallen. (Fast kanske inte dessa män på Flashback, som tycks ha fastnat i tonåren mentalt.)