• Core

Attraheras inte av de i min ålder

Du får väl passa på- hur bra gener du än har är det inte lång tid kvar du har yngre män efter dig. Du får väl vrida det sista ur trasan innan du är kärringklassad, sen hittar du en gubbe på samma nivå som dig

• Core
    Anonym (Linda) skrev 2024-10-26 11:34:10 följande:

Hur mogen är du själv som inte kan ta att en 50-åring ser ut som en 50-åring?

Lite så ja. En kvinna med så ytliga värden är inte särskilt själsligt utvecklad, eller intellektuellt lagd.

F.ö vill jag påpeka att nej, jag tog inte illa upp av hennes tråd. Jag hör snarare till skaran yngre män på mina 33 år skulle jag tro.
  • Core
    Anonym (M) skrev 2024-10-26 13:10:42 följande:
    Du har ju själv valt kvinna efter ytliga värden. Utseendet och kroppens utseende på kvinnan är viktigt för män.

Självklart bär vi alla på en ytlighet, och har våra preferenser. Men när man sätter sina ramar och på förhand säger ?sån är jag? så är man stelbent i tanken, och iallafall enligt mig tyder det på en omogenhet.

Men jag kanske var lite väl hård, och isåfall får jag be om ursäkt till TS

• Core
    Anonym (M) skrev 2024-10-26 13:40:20 följande:
    Trodde dina ramar på förhand var en tillräckligt kort kvinna?

Mina preferenser, stämmer absolut. Däremot har jag aldrig sagt att jag helt låser mig på en punkt, att ALLA som är längre är ratade. 

Det är milsvis skillnad på att ha sina inprogrammerade preferenser som innebär att det oftast är där man hamnar, och att på förhand säga att just min preferens är det enda som duger
  • Core

MEN, jag håller med om att jag inte tänkte igenom mitt svar innan jag postade det.

Hon reflekterade över sig själv och är således inte korkad, hon har bara insett att hennes preferenser står i vägen för henne själv

jag tar tillbaka allt och ber om ursäkt 

• Core
    Anonym (Över en natt) skrev 2024-10-26 14:33:35 följande:
    Så enormt trevligt med någon som kan erkänna att den hade fel - och dessutom be om ursäkt! Det hör då inte till vanligheterna här på fl ... men desto trevligare när det nån gång händer. Cudos!
    Tack!

Jag kan gå på rätt hårt i många trådar, men jag tycker ändå att alla på något plan har ett ansvar att självrannsaka sig själv emellanåt även om det är ett diskussionsforum. Men jag har ju trots allt rätt i 99.9 procent av fallen😉 
Svar på tråden Attraheras inte av de i min ålder