Inlägg från: Anonym (abc123) |Visa alla inlägg
  • Anonym (abc123)

Attraheras inte av de i min ålder

Det talas ju vitt och brett om äldre män som går igång på yngre kvinnor. De kallas för "gubbslem". Mitt intryck av denna tråd är att det är en äldre kvinna som inte attraheras av jämnåriga män utan söker yngre förmågor. Vad kan man kalla henne? Mitt förslag är "fitthäng". Pösig mage, sladdrades överarmar och hängandes kinder..Grått och grövre hår som sticker ut från en rynkig panna.Så ur en manlig synvinkel ett slags "fitthäng"?

• Anonym (abc123)
    Anonym (Kingen) skrev 2024-10-26 00:14:54 följande:
    Tror inte du att det här är en klassisk tvärtomtråd alltså, skriven av en av offerkoftorna på fl?
     Sån där det-är-så-synd-om-män-tråd?

"you go girl"

där kom den
    Självklart så! Men jag tyckte ändå att det var en relativt spännande reflektion. Gubbslem är ju kanske ett allmänt begrepp. Jag funderade bara på någonslags kvinnlig motsvarighet.
  • Anonym (abc123)
    Anonym (Kingen) skrev 2024-10-26 01:01:23 följande:
    Det får ju bara dig att låta som en av offerkoftorna jag beskrev. Ganska bitter också.
    Tro vad du vill...
  • Anonym (abc123)
    Anonym (Spader knekt) skrev 2024-10-26 01:16:17 följande:

Attraheras av kvinnor i +/- 10år kring min egen ålder som är 50år. Så har jag nog alltid varit. 

Men nu med åren ser jag vänner och bekanta som åldras snabbt pga ingen träning, dålig kost, för mycket alkohol osv. Förr drabbades vi inte av det på samma sätt. De blir bleka och torra i ansiktet, får tasking hållning osv. 

Vissa saker kommer ju med åldern som grått hår lite rynkor å så, men det tycker jag bara är vackert.

Och därnere är det torrt som i Saharas öken! Vi vandrar i dödsskuggans dal. Beware!
Svar på tråden Attraheras inte av de i min ålder