Anonym (Arne) skrev 2024-10-27 11:16:58 följande:
Känner igen mig i din beskrivning. Är nyligen 50 år och finner kvinnor i min ålder oattraktiva tyvärr. Som man får man inga you go girl tillrop om man säger detta offentlig så håller låg profil kring detta. Jag landar alltid krig runt 27-39 år kring kvinnor jag finner attraktiva. Har träffat en del i den åldern , men det har bara blivit sex i dessa fall. Blir till att leva själv. Har dock vuxna barn, vänner och familj som jag träffar regelbundet så känner mig inte ensam på fritiden.
Det är en speciell känsla man får i kroppen när man kan säga "vad var det jag sa" med hänvisning till det jag skrivit tidigare.
offermentaliteten är stark, hellre vara ett offer med själviklädd offerkofta än att acceptera att ingen ung person vill ha en.
Har män ett mer sårbart ego så de är beredda att skydda den till varje pris är frågan? Starta tvärtomtrådar och fiska efter sympatier för att manipulera en confirmation bias. Har inte läst alla inlägg från ts men han har inte presenterat en bitterhet än såsom alla trådar där gamla män inte får tag på en ung tjej.
"You go girl"