Inlägg från: Anonym (Kingen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kingen)

Attraheras inte av de i min ålder

Alla har väl olika läggningar. Det är inte ett måste att hitta en partner om man inte hittar någon som uppfyller ens preferenser.

Har sett en hel del bli orimligt arga för att de inte får tillgång till deras smala preferensramar, helt vansinnigt, Typiskt narcissistisk personlighet.

Jag hoppas att du inte är sån.

• Anonym (Kingen)
    Anonym (abc123) skrev 2024-10-26 00:00:23 följande:

Det talas ju vitt och brett om äldre män som går igång på yngre kvinnor. De kallas för "gubbslem". Mitt intryck av denna tråd är att det är en äldre kvinna som inte attraheras av jämnåriga män utan söker yngre förmågor. Vad kan man kalla henne? Mitt förslag är "fitthäng". Pösig mage, sladdrades överarmar och hängandes kinder..Grått och grövre hår som sticker ut från en rynkig panna.Så ur en manlig synvinkel ett slags "fitthäng"?

Tror inte du att det här är en klassisk tvärtomtråd alltså, skriven av en av offerkoftorna på fl?
     Sån där det-är-så-synd-om-män-tråd?

"you go girl"

där kom den
  • Anonym (Kingen)
    Anonym (abc123) skrev 2024-10-26 00:42:52 följande:
    Självklart så! Men jag tyckte ändå att det var en relativt spännande reflektion. Gubbslem är ju kanske ett allmänt begrepp. Jag funderade bara på någonslags kvinnlig motsvarighet.
    Det får ju bara dig att låta som en av offerkoftorna jag beskrev. Ganska bitter också.
  • Anonym (Kingen)
    Anonym (Arne) skrev 2024-10-27 11:16:58 följande:

Känner igen mig i din beskrivning. Är nyligen 50 år och finner kvinnor i min ålder oattraktiva tyvärr. Som man får man inga you go girl tillrop om man säger detta offentlig så håller låg profil  kring detta. Jag landar alltid krig runt 27-39 år kring kvinnor jag finner attraktiva. Har träffat en del i den åldern , men det har bara blivit sex i dessa fall. Blir till att leva själv. Har dock vuxna barn, vänner och familj som jag träffar regelbundet så känner mig inte ensam på fritiden.

Det är en speciell känsla man får i kroppen när man kan säga "vad var det jag sa" med hänvisning till det jag skrivit tidigare.

offermentaliteten är stark, hellre vara ett offer med själviklädd offerkofta än att acceptera att ingen ung person vill ha en. 

Har män ett mer sårbart ego så de är beredda att skydda den till varje pris är frågan? Starta tvärtomtrådar och fiska efter sympatier för att manipulera en confirmation bias. Har inte läst alla inlägg från ts men han har inte presenterat en bitterhet än såsom alla trådar där gamla män inte får tag på en ung tjej.

"You go girl"

• Anonym (Kingen)
    Anonym (Man) skrev 2024-10-27 16:06:14 följande:
    Läs TS igen. TS är inget gubbslem utan ett tantslem.
    Förstår du hur tvärtomtrådar fungerar?
Svar på tråden Attraheras inte av de i min ålder