Inlägg från: Anonym (Man 9) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man 9)

Attraheras inte av de i min ålder

Ja de e så för många tror ja, ja ser ingen attraktivt i en kvinna i min ålder, så ja väljer att leva själv istället.
    De e väl så de e bara !

• Anonym (Man 9)
    Anonym (S) skrev 2024-10-25 18:42:28 följande:
    Hur gammal är du? 
    43år
  • Anonym (Man 9)
    Anonym (S) skrev 2024-10-25 19:08:40 följande:
    Du dejtar inte yngre då? Eller upplever du samma sak som jag där, att du saknar mognaden hos de yngre? 
    Ne ja känner mer att de e fel att va intresserad av 25-30 åringar man vill ju inte va en gubbe som söker upp yngre, så ja har lagt de på is så att säga.
  • Anonym (Man 9)
    Anonym (S) skrev 2024-10-25 19:16:38 följande:
    30-35 kanske kan funka? 
    Ja de kan ju funka de e ju lite hur de e, vissa ser ju yngre ut å e äldre , men gillar de spänstiga utseendet .
  • Anonym (Man 9)

Fin hy å fast kropp innan de blir rynkor å torrare å kroppen slappar till typ så de sker ju även på män då !

• Anonym (Man 9)
    Anonym (S) skrev 2024-10-25 19:52:47 följande:
    Så är jag fortfarande! 
    Jaså de e ju bra eller va man ska säga, :)
  • Anonym (Man 9)
    Anonym (S) skrev 2024-10-25 20:33:01 följande:
    Menar bara att det existerar även uppåt i åldrarna även om det är ovanligt och man får leta länge. 
    Hahah ja så kan ju de klart vara gäller bara att finna rätt :)
    Klart att de finns alla sorters människor!
  • Anonym (Man 9)

De e väl klart att kvinnor också kan tycka om ungre personer, hittar man någon som e bra å passar så e de bara köra på de :)

• Anonym (Man 9)

Män har ju oftast mer muskel massa å muskler för bränner  mer kalorier så vanlig mat ute lunch å fralla eller va de e blir mycke för tjej å lite för kille ,

Svar på tråden Attraheras inte av de i min ålder