Inlägg från: Anonym (Mimmi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mimmi)

Attraheras inte av de i min ålder

Min man är tolv år yngre, var tveksam först pga just åldersskillnaden.
    Men nu?
    Hoho, aldrig haft en bättre, mer älskvärd, generös och kärleksfull man i hela mitt liv!

Vi älskar varandra för evigt, det vågar jag fasen lova. 

• Anonym (Mimmi)
    Anonym (S) skrev 2024-10-25 18:44:47 följande:
    Jag har själv haft partner med den åldersskillnaden och det var inte så att han var omogen på något vis, men jag saknade ändå mognaden hos någon i min egen ålder. Efter något år tyckte jag att det blev mer uppenbart vad jag saknade. 
    Förstår det ändå, då både jag och min man är äldre än du. 
    När jag var 45 hade jag inte haft intresse för en 12 år yngre man.
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (S) skrev 2024-10-26 12:04:25 följande:
    Mellan 2 och 6 är de. 
    Då är det nog rätt svårt oavsett vilken ålder mannen är i.
    Någon med tre ungar under 6 år, skulle jag inte ge mig i lag med oavsett vad.
    Jag bor hellre i en kartong.
    Anonym (S) skrev 2024-10-26 12:54:45 följande:
    Har för mig att man registrerade sig med personnr när man gick med här, eller är det inte så? Det var så länge sedan jag blev medlem, men jag har det vagt i bakhuvudet. 

Nej, det måste man inte.
  • Anonym (Mimmi)

Underhållande att så många (speciellt kvinnor) tror att de ser så unga ut.
    Högst sannolikt stämmer det inte på de flesta.

Om majoriteten skulle se yngre ut än sin faktiskt ålder så är det inte utseendet som är ungdomligt utan uppskattningsförmågan som är kass.

• Anonym (Mimmi)
    Anonym (Rob) skrev 2024-10-26 22:45:57 följande:
    Det är väl bara för kvinnor att äta mindre portioner än män.
    Det finns fler feta män än feta kvinnor. 
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (Arne) skrev 2024-10-27 11:16:58 följande:

Känner igen mig i din beskrivning. Är nyligen 50 år och finner kvinnor i min ålder oattraktiva tyvärr. Som man får man inga you go girl tillrop om man säger detta offentlig så håller låg profil  kring detta. Jag landar alltid krig runt 27-39 år kring kvinnor jag finner attraktiva. Har träffat en del i den åldern , men det har bara blivit sex i dessa fall. Blir till att leva själv. Har dock vuxna barn, vänner och familj som jag träffar regelbundet så känner mig inte ensam på fritiden.

Min man är i din ålder, jag är tolv år äldre. Det är absolut inget problem.
    I början var det kanske lite besvärligt, men det var för att jag inte kunde riktigt förstå att han ville ha mig.
    Men det ville, och vill, han!
Svar på tråden Attraheras inte av de i min ålder