Inlägg från: Anonym (M) |Visa alla inlägg
  • Anonym (M)

Attraheras inte av de i min ålder

Klart det finns fler än du som inte kommer förbi att vissa saker bara funkar inte 

Hitta en yngre man som är mogen istället. TILLRÄCKLIGT mogen. Du får kanske kompromissa. Någon av alla attraktiva yngre män borde kunna passa, om det stämmer att du så lätt kan välja och vraka

• Anonym (M)
    Anonym (S) skrev 2024-10-26 06:24:39 följande:
    Stämmer inte. Jag är kvinna, men det är ju svårt att bevisa. Moderatorerna kan dock se det.
    Hur skulle de kunna se att du är kvinna? Webbkamera?
  • Anonym (M)

Men vad är det du gjort då menar du? Vad är det för kost du pratar om som håller dig ung till utseendet?

• Anonym (M)
    Core skrev 2024-10-26 13:02:13 följande:
    Lite så ja. En kvinna med så ytliga värden är inte särskilt själsligt utvecklad, eller intellektuellt lagd.

F.ö vill jag påpeka att nej, jag tog inte illa upp av hennes tråd. Jag hör snarare till skaran yngre män på mina 33 år skulle jag tro.
    Du har ju själv valt kvinna efter ytliga värden. Utseendet och kroppens utseende på kvinnan är viktigt för män.
  • Anonym (M)
    Core skrev 2024-10-26 13:16:04 följande:

Självklart bär vi alla på en ytlighet, och har våra preferenser. Men när man sätter sina ramar och på förhand säger ?sån är jag? så är man stelbent i tanken, och iallafall enligt mig tyder det på en omogenhet.

Men jag kanske var lite väl hård, och isåfall får jag be om ursäkt till TS

Trodde dina ramar på förhand var en tillräckligt kort kvinna?
Svar på tråden Attraheras inte av de i min ålder