Ja, Hector och Magnus, det är helt kört och har varit det från början. Jag tycker de kan hoppa av, det är ju bara att dra ut på pinan. Magnus kunde åtminstone gjorst sådant man gör med kompisar, t ex hålla handen, lägga armen om axeln, kramas. Han betedde sig ju som om Hector var pestsmittad.
Om bögparet var det körda paret så var "pajparet" det självklara paret. De skrattade och hade kul under övningarna.
Selma ville sluta vara naiv. Men jag tycker det är just vad man bör vara i denna situation. Man ska vara sårbar och naiv, inte kritisk och misstänksam.
Elsa sade att hon skulle sluta provocera. Dvs inte vara en sån drama queen bara för att hon gillar att skapa drama, tolkade jag det. Andreas sade att han skulle sluta känna att han inte duger, och då tänkte jag att Elsa inte var den rätta . Elsa visade självinsikt och kände sig "sad" för Andreas skull, att han hade behövt något om Ninni i stället.
Men kan Elsa ändra sig, eller är det som att leoparden inte kan göra sig av med sina fläckar.